beantwoord

Flirt

• 2 januari 2017
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Mijn zoon is autistisch doof en verstandelijk beperkt, en zijn grootste wens is de nieuwe flirt zien. Hij is helemaal gek van treinen. Maar hoe ga ik dat doen, is er iemand die mij hier kan helpen, zodat ik weet wanneer en waar ik met hem naar toe moet.
icon

Beste antwoord door Jan-Mark 2 januari 2017, 13:28

Ze worden momenteel op de volgende trajecten ingezet:
- Arnhem - Ede-Wageningen (stoptreinen).
- 's-Hertogenbosch - Oss (spitstreinen, 's ochtends 4 x Oss - Den Bosch, 's middags 4 x Den Bosch - Oss).
- Arnhem - 's-Hertogenbosch - Deurne. Circa 60% van de treinen daar rijdt met Flirts.

Overigens kan u ook naast de NS Flirts, nog Flirts van andere vervoerders zien:
- R-Net Flirts op Alphen - Gouda
- Arriva Flirts in Limburg, sneltreinen tussen Heerlen en Maastricht en stoptreinen Roermond - Maastricht Randwyck en Maastricht Randwyck - Heerlen. Deze 3 lijnen rijden voor 75% met Flirts.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Ze worden momenteel op de volgende trajecten ingezet:
- Arnhem - Ede-Wageningen (stoptreinen).
- 's-Hertogenbosch - Oss (spitstreinen, 's ochtends 4 x Oss - Den Bosch, 's middags 4 x Den Bosch - Oss).
- Arnhem - 's-Hertogenbosch - Deurne. Circa 60% van de treinen daar rijdt met Flirts.

Overigens kan u ook naast de NS Flirts, nog Flirts van andere vervoerders zien:
- R-Net Flirts op Alphen - Gouda
- Arriva Flirts in Limburg, sneltreinen tussen Heerlen en Maastricht en stoptreinen Roermond - Maastricht Randwyck en Maastricht Randwyck - Heerlen. Deze 3 lijnen rijden voor 75% met Flirts.
Heel erg bedankt voor de reactie! Wat fijn om te weten welke trajecten ze rijden. Gaan we van de week op zoek.

Reageer