beantwoord

Gaan we deze onzin de hele winter meemaken?

• 21 november 2016
  • 10 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 6
Badge
Kijk naar de bijlagen, die spreken voor zich. Mijn vraag aan NS is: gaan we deze onzin nou de hele winter meemaken? De vertragingen vandaag hebben echt voor een enorme chaos gezorgd op Rotterdam CS en Dordrecht! Gaat NS dit voortaan deels verminderen of hoef ik niets van jullie te verwachten? Vertraging is oke, maar dit is gewoon waanzin. Meerdere richtingen op zelfs!
icon

Beste antwoord door Slidestops 21 november 2016, 10:16

De treinen die naar Brabant gaan komen normaal gezien vanaf de richting Den Haag. Als die niet door mogen rijden en jij in een trein terecht komt die vanuit Brabant komt en moet keren richting Brabant, dan gaat dat uiteraard gepaard met wat vertraging..
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wat heeft een brandmelding met de winter te maken?
Reputatie 7
Badge +3
Ik zie meer problemen met de Tepelvoering Origineel.
Reputatie 1
Het lijkt me geen winterkwestie, maar ik ben er ook niet blij mee dat een paar 1000 reizigers zitten te wachten tot een mannetje op de resetknop van het systeem mag drukken in de tunnel van Rijswijk. Ik hoorde 2 NS-ers bespreken dat de brandmelding 1.5uur oud was en dat er pas over 45 min iemand ter plaatse kon zijn om er wat aan te doen (iemand van Trigion?). Als dat klopt zie ik wel wat verbeterpuntjes...
Reputatie 6
Badge
Het was niet alleen maar vanwege een brandmelding. Die brandmelding was niet in alle richtingen. En @iMark, dat is gewoon een willekeurige reclame voor koeien. Je hebt een vieze gedachte :S
Reputatie 6
Badge
Het gaat hier minstens zo hard om de grote vertragingen en uitvallen richting Brabant als de brandweermelding richting Noord-Holland. Het gaat mij meer om de enorme vertragingen en uitval richting Brabant, en deze waren grotendeels niet op overlast van de brandweer. Daar gaat mijn vraag dus eigenlijk over.
Reputatie 4
Denk je dat het beter wordt als je op dit forum heel hard tekeergaat?
Reputatie 6
Badge
Tekeer? Ik gebruik normale taal zonder gescheld. Dat kun je geen tekeer gaan noemen. En ik weet trouwens heel goed dat dat niet werkt, en daarom hoef ik dus ook geen off-topic reactie. Leg mij liever uit hoe de grote vertragingen naar Brabant de afgelopen weken plaats konden vinden, naast een brandmelding.
Reputatie 7
De treinen die naar Brabant gaan komen normaal gezien vanaf de richting Den Haag. Als die niet door mogen rijden en jij in een trein terecht komt die vanuit Brabant komt en moet keren richting Brabant, dan gaat dat uiteraard gepaard met wat vertraging..
Reputatie 6
Badge
Oke bedankt voor je antwoord, vraag beantwoord. Einde topic.
Reputatie 4
Tekeer? Ik gebruik normale taal zonder gescheld. Dat kun je geen tekeer gaan noemen. En ik weet trouwens heel goed dat dat niet werkt, en daarom hoef ik dus ook geen off-topic reactie. Leg mij liever uit hoe de grote vertragingen naar Brabant de afgelopen weken plaats konden vinden, naast een brandmelding.
Dit vind ik niet bepaald vriendelijk reageren. Het is aan de moderatoren om te bepalen wat off-topic is 😠

Reageer