beantwoord

Gaat deze trein wel? (Nijmegen-Schiphol)

  • 5 april 2020
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Morgen, maandag 6 april wil ik om 7.13 met de trein van Nijmegen naar Schiphol voor werk.

Op de NS-app rijdt deze trein met overstap in Utrecht. Echter op 9292 is deze nergens te vinden. 

Mijn vraag is dus: rijdt deze trein wel?

icon

Beste antwoord door Robert B 5 april 2020, 16:50

Welkom bij de NS Community!

Ook al zou het al lang opgelost moeten zijn, kampen de diverse reisplanners en apps nog steeds met problemen wegens de basisdienstregeling. Het is een hele soap geworden...

Eerst had de NS planner/app het fout (toonde intercity’s die helemaal niet rijden) en werd er verwezen naar de 9292 website/app.

Enkele dagen later gebruikte de NS planner ook 9292, waardoor je ineens met bus/tram/metro zou moeten (als dat sneller is prima natuurlijk, maar heb je met een treinabonnement bijzonder weinig aan).

Daarna had 9292 ook problemen, dus verwees terug naar NS omdat het daar inmiddels opgelost zou zijn.

Uiteindelijk was de ‘workaround’ om de planner of app van Rijdendetreinen maar te gebruiken, en dat is op dit moment nog steeds het beste lijkt het.. Meeste NS personeel gebruikt die ook.

Als antwoord op je vraag, die trein staat gepland om te rijden (overstap zelfde perron)…

 

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Dank je, ik denk dat ik maar met de auto ga, die rijdt sowieso.

Haha, spitsmijder! :sweat_smile: Werk ze!

Dank je, ik denk dat ik maar met de auto ga, die rijdt sowieso.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ook al zou het al lang opgelost moeten zijn, kampen de diverse reisplanners en apps nog steeds met problemen wegens de basisdienstregeling. Het is een hele soap geworden...

Eerst had de NS planner/app het fout (toonde intercity’s die helemaal niet rijden) en werd er verwezen naar de 9292 website/app.

Enkele dagen later gebruikte de NS planner ook 9292, waardoor je ineens met bus/tram/metro zou moeten (als dat sneller is prima natuurlijk, maar heb je met een treinabonnement bijzonder weinig aan).

Daarna had 9292 ook problemen, dus verwees terug naar NS omdat het daar inmiddels opgelost zou zijn.

Uiteindelijk was de ‘workaround’ om de planner of app van Rijdendetreinen maar te gebruiken, en dat is op dit moment nog steeds het beste lijkt het.. Meeste NS personeel gebruikt die ook.

Als antwoord op je vraag, die trein staat gepland om te rijden (overstap zelfde perron)…

 

Reageer