Gebruik de omroep

• 27 mei 2020
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Ook ik vind het corona virus belangrijk om om te roepen, maar vergeet dan niet om te roepen als een trein al 6-7 stilstaat op station Amersfoort centraal dat hij niet verder rijdt. Een man in geel hesje loopt op zijn gemakje door de trein om het ons te melden. Trein Utrecht naar Zwolle van 19:21. In Amersfoort 19:39

Na een flinke sprint weet ik nog de IC naar Schothorst te halen die normaal van spoor 1 gaat van 19:49, maar nu van spoor 5A, omdat ik de weg weet op station Amersfoort centraal. Het gaat mij niet om het tijdverlies. Dat heb ik zelf miniem gehouden, maar communiceren met passagiers

Steeds vaker wordt er niet omgeroepen dat treinen vertragen en/of niet verder rijden. Het lijkt wel of de NS zich schaamt

1 reactie

Hoi Niekje69, begrijp ik dat dit specifiek om het omroepen in de trein gaat, of ook op de stations zelf? Het omroepen van informatie met betrekking tot de Corona maatregelen is belangrijk, maar het omroepen van relevante reisinformatie bij wijzigingen/storingen/uitval is dat ook. Hoe vaak is steeds vaker en heb je eventueel nog andere concrete voorbeelden?

Reageer