beantwoord

gedrag NS medewerkers

• 26 februari 2018
  • 18 reacties
  • 744 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet dat ik op mijn hele korte traject van HFD-SPL niet heel veel van recht van speken heb, (daar ik nihil checks krijg) maar hoe ervaren jullie de checks van HDORP naar verdere bestemmingen
icon

Beste antwoord door Miriam NS 28 februari 2018, 19:27

Mocht je inderdaad een vervelende ervaring hebben gehad dan horen wij dat graag, zodat we kunnen nagaan wat we hierin voor je kunnen doen.
Bekijk origineel

18 reacties

De ene keer beter dan de andere keer.
Nooit problemen mee gehad.
Hallo ArjanB79,

Wat heeft zich precies voorgedaan? Heb je een vervelende ervaring gehad?
Reputatie 7
Badge
Ja daar ben ik ook nieuwsgierig naar eigenlijk. 🙂 Heb je weer eens wat meegemaakt Arjan?
Mocht je inderdaad een vervelende ervaring hebben gehad dan horen wij dat graag, zodat we kunnen nagaan wat we hierin voor je kunnen doen.
Reputatie 6
Badge
De naar zeggen vervelende ervaring is te lezen in een ander topic dat door Stijn NS gesloten. Dit huidige draad is als het ware in het verlengde en gaat om ontevredenheid jegens medewerkers.
Bedankt Raymond123, dan laten we het hierbij.
Er loopt een officiƫle klacht via KMAR in gediend tegen deze NS medewerkers, NS weet dit heel goed, jammer dat er zo gereageerd wordt
In het vorige forum werd nog gesteld, welke functie ik had op Schiphol een precaire functie, waarbij veiligheidslijntjes een zeer belangrijk aspect zijn en ook de dienst verleners welke op Schiphol actief zijn door ons gemonitord worden!

Dus ik kan vele zaken na gaan, en je via KMAR weet ik meer, en hoe de NS hiermee omgaat ( in ieder geval ) op het forum is niet geheel correct!!

Maar via de verschillende disciplines zijn hier lijntjes over uitgezet, en de betrokkene zijn hiervan op de hoogte, en wordt dit verder intern via de verschillende betrokkenen organisaties uitgezocht!
Reputatie 7
In het vorige topic is je ook al gevraagd hier over te stoppen en is het topic zelfs gesloten. Doe dat dan ook aub.
Reputatie 7
Badge
Doet Arjan nou alweer zo vervelend?

Reputatie 6
Badge
Het komt op mij een beetje over als een sprookje, wat daar gebeurt achter de schermen op Schiphol. Maar goed, ik ga er verder ook niet meer op in.
was juist als een redelijk positief topic bedoelt, hoor namelijk voornamelijk positieve berichten van collegae van Schiphol naar Hoofddorp en verder en v.v. over NS personeel dus was eigenlijk wel benieuwd, daar ik altijd kort rijdt H'dorp- SPL en retour
maar helaas is het gelijk weer door een en ander in het negatieve getrokken!
Reputatie 7
Badge
Arjan, doe alsjeblieft rustig aan man.
btw, sorry van die opmerking, het was maar een grapje.
Verzoek verbanning is inmiddels al ingediend, dus ga zeker rustig aan doen,

Waar een probleemstelling op kan uitdraaien verbaasd mij, maar denk dat een aantal regeerders die vanuit NS werken heel goed weet wat er fout gaat en waar de pijn punten zit! ( en ja door mijn irritatie heb ik ook niet altijd goed gereageerd en te vel )

Was een aparte ervaring op dit topic, maar een stukje helderder, op een aantal positieve en leuke reacties na!

En zal toch is intern navragen waar aantal zaken bij ons fout gaan "want volgens sommige kan dat niet"
Wat is trouwens SPL ?
Spoorse afkorting Schiphol is: Shl
Wat is trouwens SPL ?
Spoorse afkorting Schiphol is: Shl

Ik werk dus ook niet op het spoor, dus ik bezig mij de voor ons gangbare afkorting SPL:-)

Reageer