beantwoord

GEEN GELD TERUG.

• 12 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vanmiddag had ik een heel belangrijke afspraak in Rotterdam. Nu was iemand voor de trein gesprongen waardoor er geen trein reed. Nu ben ik dus gewoon mijn geld kwijt van mijn e-ticket, en er was geen vervangend vervoer. Vind ik een slechte zaak
Een poosje terug werd er ineens 17 eu van mijn ov kaart gehaald waardoor ik over ben gestapt op losse kaartjes maar nu dit weer
icon

Beste antwoord door Thom 12 oktober 2015, 15:50

In uw geval kunt u contact opnemen met de Klantenservice of er wat aan te doen is 030-7515155. Een belangrijke afspraak doet niet zoveel ter zake maar wel of u uw kosten van een reis terug kunt krijgen. Ik zou ook even naar de 17 euro laten kijken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In uw geval kunt u contact opnemen met de Klantenservice of er wat aan te doen is 030-7515155. Een belangrijke afspraak doet niet zoveel ter zake maar wel of u uw kosten van een reis terug kunt krijgen. Ik zou ook even naar de 17 euro laten kijken.
Bij een verwachte vertraging van 60 minuten of meer kunt u de kosten van uw e-ticket terugkrijgen, ook als u uiteindelijk hebt afgezien van uw reis. Wel zult u mogelijk de klantenservicemedewerker moeten wijzen op deze regeling (artikel 6.1 van de algemene voorwaarden van de NS) want veel klantenservicemedewerkers lijken deze niet te kennen (of doen alsof).
Hoi AsH, en welkom.

Erg vervelend dat dit is gebeurd, voor iedereen die hierbij betrokken was.

Hoe lang heb je gewacht op vervangend vervoer?

Reageer