beantwoord

Geen internet tijdens het reizen en kan ook mijn 4G niet gebruiken

Ik probeer al een aantal keren internet verbinding te maken met de internet van de trein, maar ik krijg hem niet te pakken. Ik krijg de voorwaarden niet te zien. en het duurt ook te lang. Ik kan ook mijn eigen 4G niet gebruiken als ik in de trein zit ik zie op mijn scherm te zien dat ik geen service heb of het gaat naar 3G. Als ik eenmaal uit de trein ben dan heb ik normaal internet weer.

Met vriendelijke groet,
Noah
icon

Beste antwoord door Aar 7 februari 2019, 00:35

Wel apart dat je geen 4G verbinding hebt. Ik merk wel dat dit op Utrecht Centraal terugvalt op 3G (komt vanwege de stationshal, vermoed ik). Ik zou dit probleem eens doorgeven aan je provider.

Dat er geen WiFi in de trein is, dat wil regelmatig wel eens gebeuren. Een berichtje aan het webcare-team op Twitter of Facebook zorgt ervoor dat een monteur deze kan resetten.

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij onze NS Community, NoahNOAH333 :)

Wat vreemd dat je geen connectie met WiFi en 4G kan krijgen. Heb je dit vaker in de trein? En op welk traject reis je? Heb je op dit traject normaal wel 4G-bereik met je telefoon?
Hoi NoahNOAH333,

Heb je nog meer info op de vraag van Iris NS?
Dan kan ik het namelijk nog even voor je uitzoeken 🙂.
Reputatie 6
Badge
De laatste tijd komt het regelmatig voor dat er geen wifi in treinen is. Als je weer geen wifi hebt, geef het dan door via Twitter @ns_online met vermelding van het treinnummer wat bij de deur van de coupé staat. Zij kunnen dan actie ondernemen.
Reputatie 5
Badge
Wel apart dat je geen 4G verbinding hebt. Ik merk wel dat dit op Utrecht Centraal terugvalt op 3G (komt vanwege de stationshal, vermoed ik). Ik zou dit probleem eens doorgeven aan je provider.

Dat er geen WiFi in de trein is, dat wil regelmatig wel eens gebeuren. Een berichtje aan het webcare-team op Twitter of Facebook zorgt ervoor dat een monteur deze kan resetten.

Reageer