beantwoord

Geen langere treinen ingezet bij calamiteit?

• 23 september 2014
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Tussen den haag en Utrecht is een probleem met een bovenleiding waardoor alles in halve regeling.
De treinen zijn echter te kort (7 bakken tijdens halve regeling tijdens de spits) waardoor je de trein niet meer in kon.
Tot op heden nog geen enkel bericht gehoord (wel gelezen op de borden dat er een probleem is).
Wat hier gebeurd is echt beneden alle peil en te zot voor woorden.
Het is onbegrijpelijk dat er geen extra wagons aangehaakt kunnen worden in dit soort gevallen. Geeft mij alleen maar weer dat de planningen te krap zijn.
Ik hoef geen verwijzing naar jullie "vergoedingsite" te ontvangen want ik weet dat er geclaimd kan worden (en ik zit ook niet op jullie standaard reactie te wachten).
Nogmaals te gek voor woorden dat dit zo loopt....
Hebben jullie toch een plausibele reden voor bovenstaande dan ben ik daar zeer benieuwd naar.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 24 september 2014, 10:06

Beste Afplussen, welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je gisteren in een korte trein hebt gezeten, ik kan me voorstellen dat het op dit traject dan extra druk is in de spits. Mede door de verstoring aan de bovenleiding, kon er niet meer materieel worden ingezet, terwijl er ook minder Intercity's reden. Extra wagons aanhaken klinkt een stuk eenvoudiger dan het lijkt, bekijk deze video eens: Zomaar een dag ... Het verhaal van NS Transportbesturing

Groet, Stephan
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Afplussen, welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je gisteren in een korte trein hebt gezeten, ik kan me voorstellen dat het op dit traject dan extra druk is in de spits. Mede door de verstoring aan de bovenleiding, kon er niet meer materieel worden ingezet, terwijl er ook minder Intercity's reden. Extra wagons aanhaken klinkt een stuk eenvoudiger dan het lijkt, bekijk deze video eens: Zomaar een dag ... Het verhaal van NS Transportbesturing

Groet, Stephan
Reputatie 7
Badge +4
Om precies te zijn: voor e-tickets is het negen uur, voor verchipte actiekaartjes is het 8.55, net als voor iedereen. Dat kan ook niet anders en ook zij mogen er meteen mee reizen als ze een geldige incheck hebben,

Reageer