beantwoord

geen mail ontvangen van bestelde ticket

• 7 april 2020
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb zojuist een kaartje besteld 

maar geen mail ontvangen ? Moet hem morgen ochtend gebruiken

icon

Beste antwoord door MoDe 7 april 2020, 23:42

Het kan een uur duren voor je een mail krijgt. Heb je na een uur nog geen mail, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Op de bestelpagina kun je ook direct het kaartje in de app zetten of als pfd downloaden. Heb je dat gedaan?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Het kan zijn dat jouw eigen mailer (kleine kans, maar in mijn geval waar) of de mailer van je provider (redelijke kans) grey-listing doet. Hierbij wordt e-mail, wanneer de verzendende mailer niet bekend is, in eerste instantie niet aangenomen. Er wordt een melding gegeven dat het “op korte termijn” opnieuw geprobeerd moet worden. Dit systeem werkt zéér goed tegen spam. Het nadeel is dat sommige mailers nogal creatief zijn met het concept “op korte termijn”. Dat hoort binnen enkele minuten te zijn, maar vaak is dat uren en soms zelfs dagen. En zo kan het zijn dat je heel lang moet wachten op een e-mail. Ik hoop maar dat NS z’n spulletjes wat dat betreft goed voor elkaar heeft (c.q. de partij die dit voor NS uitvoert). Er zijn gewoon standaarden (RFC’s) voor waar iedereen zich aan heeft te houden.

Hallo Jdgomess en welkom bij de NS Community. 

Het advies van MoDe klopt helemaal. Het kan even duren voordat je jouw ticket ontvangt. Als je het ticket na een uur nog niet hebt ontvangen kun je onze Klantenservice benaderen voor hulp. Contact opnemen via Chat of Social Media is het beste. 

Reputatie 7
Badge +3

Het kan een uur duren voor je een mail krijgt. Heb je na een uur nog geen mail, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Op de bestelpagina kun je ook direct het kaartje in de app zetten of als pfd downloaden. Heb je dat gedaan?

Reageer