beantwoord

geen top week voor de ns.

• 13 september 2019
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Reputatie 2
Deze week elke middag tussen Amsterdam Zuid en Rotterdam Alexander via de hsl issues. Het zou toch leuk zijn als er ten minste een keer in de week wel op tijd gereden wordt. Vandaag top punt van klant vriendelijkheid. Wordt om geroepen dat de trein van 16:20 naar Alexander + 10 heeft. Dus iedereen rennen naar de boemel van 16:25 en dan is het zo leuk voor de massa mensen in de trein stapt deuren dicht te doen.en natuurlijk de IC van + 10 zo druk dat je er niet meer bij kunt. De sprinter naar zuid is veel te kort, veel korter dan een paar weken terug en veel meer toeristen. ICD is helemaal drama deze week. Wat gaan jullie hier aan doen? Zeker allemaal de schuld van de passagiers. Ik probeer juist net voor de spits te reizen zoals aangegeven door de NS. Maar blijft bagger. Mag ik vragen wat er met de 10 euro verhoging per maand gaat gebeuren per 1 Jan. Hopelijk wordt dit geld gebruikt om te investeren in de service en klant vriendelijkheid. En ik weet ik kan claimen. Maar ik wil gewoon dat de trein ten minste een keer per week op tijd is. Blijkbaar is dat te veel gevraagd.
icon

Beste antwoord door Rueben NS 13 september 2019, 20:39

Het is inderdaad jammer om te lezen dat jullie beide geen goede week hebben beleefd met ons. Waarvoor ik dan ook mijn welgemeende excuses voor aan wil bieden. @carol van den meiracker Ik heb je verhaal intern doorgezet zodat hier naar gekeken kan worden. @TamzinIk hoop dan ook dat het de komende tijd wel weer goed gaat.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad geen beste week. Ook in Brabant was het de hele week een groot drama met defecte treinen en infrastructuur.
Het is inderdaad jammer om te lezen dat jullie beide geen goede week hebben beleefd met ons. Waarvoor ik dan ook mijn welgemeende excuses voor aan wil bieden. @carol van den meiracker Ik heb je verhaal intern doorgezet zodat hier naar gekeken kan worden. @TamzinIk hoop dan ook dat het de komende tijd wel weer goed gaat.

Reageer