beantwoord

geen treinverkeer

• 3 december 2019
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

Waarom rijden er geen treinen naar Gouda van Alphen aan. Er zijn wel meer treinen naar Alphen aan den Rijn gegaan. 

Waarom wordt er niets omgeroepen. Waarom wordt geen reden gegeven. 

Ouderwetse service van de NS. 

SLECHT  

icon

Beste antwoord door Sanne NS 3 december 2019, 17:31

Hoi SA.Manuel en welkom op de NS Community! 

Wat vervelend dat je vast staat op station Alphen aan de Rijn. MoDe geeft inderdaad een goede suggestie aan, alhoewel ik dit niet met zekerheid durf te zeggen. Treinen vanaf Gouda hebben hier namelijk zeker last van, maar ik vermoed dat jouw trein hier minder last van moet hebben. Deze komt namelijk niet vanaf of over Woerden. Voor de vertraging die je hierover hebt opgelopen kan je een claim indienen voor geld terug bij vertraging. Let wel op dat dit pas kan vanaf een minimale vertraging van 30 minuten. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Stroomstoring bij Woerden.

Hoi SA.Manuel en welkom op de NS Community! 

Wat vervelend dat je vast staat op station Alphen aan de Rijn. MoDe geeft inderdaad een goede suggestie aan, alhoewel ik dit niet met zekerheid durf te zeggen. Treinen vanaf Gouda hebben hier namelijk zeker last van, maar ik vermoed dat jouw trein hier minder last van moet hebben. Deze komt namelijk niet vanaf of over Woerden. Voor de vertraging die je hierover hebt opgelopen kan je een claim indienen voor geld terug bij vertraging. Let wel op dat dit pas kan vanaf een minimale vertraging van 30 minuten. 

Reageer