geen wifi

• 13 September 2021
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

ik heb al een week lang geen wifi op mijn laptop in de trein maar wel op mijn telefoon. ik heb geprobeerd cookies te verwijderen, vliegtuig stand aan te zetten en weer uit evenals wifi uitzetten en dan weer aan enz maar niks helpt. ik krijg alleen zo'n scherm te zien die je krijgt als sites niet goed kunnen laden en je dan alleen de belangrijkste dingen daardoor kan zien

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

In dat geval heb je dus wel verbinding met de Wifi en zie je wat kale tekst over de trein waar je in zit?

Dan is dat een probleem met CSS/Javascript en kan je de voorwaarden voor internet inderdaad niet accepteren.

Ik zou je browser cache en cookies van ns.nl verwijderen, of een andere browser proberen, als het op je telefoon wel werkt.

Incognito modus (in je browser, meestal Ctrl+Shift+N) zal ook wel helpen om die pagina (de url zal nstrein.ns.nl zijn) op de juiste manier te  laden.

Gebruik je een VPN? Dan schakel die tijdelijk uit totdat je internet toegang hebt.

Reputatie 6
Badge

Zit je heel toevallig soms elke dag in dezelfde trein-en ook nog hetzelfde treinstel (zie park nr.)?

Zelf gebruik ik het ook gaarne maar reis steeds anders. Inderdaad kan het behoorlijk verschillen per treinstel-soms zelfs per wagon. Lijkt er mogelijk ook mee samen te hangen hoeveel mensen tegelijk ervan willen gebruik maken.

Het kan stukken beter, zoals ik recent op Europatour her en der in andere landen heb mogen ondervinden. Al zijn er dan soms nog vervelender trucs-de SNCF in FR accepteert blijkbaar geen buitenlandse nrs-maar met een omweg via chatbot kan je dat dan weer aanvragen. De nieuwste non-TGV stellen hebben zelfs een uitsparing on de hoofdsteun voor je om je smartefone in vast te klemmen-lijkt dus vooral bedoeld om filmpies te kunnen bekijken met dat oso inne youtube.

Reageer