beantwoord

Geen WiFi in de trein

• 4 februari 2017
  • 2 reacties
  • 310 Bekeken

Ik reis regelmatig van Deventer via Nijmegen, Den Bosch enz. naar Middelburg. Vrijwel het hele traject heb ik sinds enkele maanden geen WiFi op mijn ipad, wel op mijn Samsung telefoon. Ik vind dit een forse verslechtering van het reiscomfort. Het gaat om een reis van 3,5 uur! Tot enkele maanden geleden had ik nooit problemen.

Wat is hiervan de oorzaak?
icon

Beste antwoord door Inge NS 5 februari 2017, 11:51

Vervelend dat het niet lukt om je iPad met de WiFi te verbinden, Heleen! In navolging van Nooduitgang ben ik bang dat het probleem bij de iPad ligt aangezien je met je Samsung telefoon wel verbinding kunt maken met de WiFi. Heb je het netwerk op de iPad al eens 'verwijderd' uit je lijst met bekende netwerken en vervolgens weer toegevoegd? Mocht dit geen oplossing zijn, dan wil het herstellen van de netwerkinstellingen ook nog wel eens uitkomst bieden.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik vermoed dat het iets met uw ipad van doen heeft. Als het met uw Samsung wel lukt, zult u het toch echt in die richting moeten zoeken.
Vervelend dat het niet lukt om je iPad met de WiFi te verbinden, Heleen! In navolging van Nooduitgang ben ik bang dat het probleem bij de iPad ligt aangezien je met je Samsung telefoon wel verbinding kunt maken met de WiFi. Heb je het netwerk op de iPad al eens 'verwijderd' uit je lijst met bekende netwerken en vervolgens weer toegevoegd? Mocht dit geen oplossing zijn, dan wil het herstellen van de netwerkinstellingen ook nog wel eens uitkomst bieden.

Reageer