beantwoord

Geld terug bij vertraging.. afgewezen!?

  • 12 maart 2015
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Als ik aantoonbaar(!) vertraging heb tijdens een reis (een reis die normaliter onder een half uur duurt maar nu een uur en 5 minuten -- een reis waarbij treinen massaal uitvallen, iets dat bij NS notabene in hun eigen systeem gemeld zal staan, en ik vervolgens enorm moet omreizen), en ik hiervan een claim maak.. waarom word deze dan afgekeurd!?!?!?!

Het betreft claimnummer 40821422.. kan een mod hier svp naar kijken? Dit slaat namelijk nergens op!
icon

Beste antwoord door Herman NS 12 maart 2015, 10:13

Hallo Agulo,

Je kunt mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en claimnummer. Vervolgens zal ik, indien dit terecht is, de claim voor je laten herzien. Een privébericht kun je sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Agulo,

Je kunt mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en claimnummer. Vervolgens zal ik, indien dit terecht is, de claim voor je laten herzien. Een privébericht kun je sturen door op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht' te klikken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Waarom kan NS helaas niet nagaan :


Ik vraag me dan af hoe een computer deze claim af kan wijzen.

Hoe kan dat NS ? Een geautomatiseerd systeem mag deze fouten niet maken.


Waarom deze claim automatisch is afgewezen kan ik helaas niet nagaan.

https://forum.ns.nl/de-trein-11/geld-terug-vertraging-claim-afgewezen-10820

Reageer