beantwoord

Geld terug bij vertraging afgewezen

• 21 november 2014
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,
Op 4 november nam ik de trein van 20:08 uit Utrecht naar Nijmegen. Tussen Ede-Wageningen en Arnhem maakte de trein een stop doordat er een aanrijding met een persoon had plaatsgevonden. De trein heeft ruim 2 uur stilgestaan voordat we naar een tussengelegen station zijn gereden en met bussen verder konden reizen naar Arnhem. Op aaanraden van het aanwezige NS-personeel heb ik een claim ingediend (Claimnummer:********) om het geld voor deze reis terug te vragen. Deze claim is echter afgewezen.
Het lijkt mij vreemd dat een claim die voldoet aan de eisen en wordt aangeraden door personeel afgewezen wordt.

Overigens complimenten voor het afhandelen van de aanrijding met persoon. We werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en er is regelmatig iemand door de coupe gelopen om vragen te beantwoorden of om mensen te verwijzen naar steunpunten.
icon

Beste antwoord door Marjan NS 21 november 2014, 15:15

Hallo Mtv,

Kan je je NAW gegevens, geboortedatum en claimnummer in een privebericht sturen? Dan gaan we de claim nogmaals bekijken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. Daar kan je zien voor 'Stuur een bericht'.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Mtv,

Kan je je NAW gegevens, geboortedatum en claimnummer in een privebericht sturen? Dan gaan we de claim nogmaals bekijken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. Daar kan je zien voor 'Stuur een bericht'.

Groet,
Marjan

Reageer