beantwoord

Geld terug bij vertraging afgewezen

• 21 november 2014
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Beste NS,

Op 19 oktober jongstleden ben ik om 20.56 op Almere centrum in de intercity naar Leiden gestapt. Na ongeveer 5 minuten maakte de trein een noodstop in verband met een defect aan de trein zelf. Nadat dit een half uur later was opgelost konden wij weer verder, waarna we helaas voorbij schiphol weer stil stonden, dit keer in verband met een defecte bovenleiding (waar vooraf niets over gemeld was). Toen wij eindelijk langzaamrijdend weer verder konden stopte de trein opnieuw abrupt, hetzelfde defect aan de trein als eerder had zich opnieuw voorgedaan. Zodoende kwam ik meer dan een uur later aan op mijn eindbestemming.. Daarop besloot ik op ns.nl een claim voor geld terug bij vertraging in te dienen. Tot mijn ongenoegen heb ik zojuist een brief ontvangen waarin staat dat er niet aan mijn verzoek voldaan kan worden omdat volgens de NS deze vertraging was opgelopen door aangekondigde werkzaamheden. Zover ik mij kan herinneren waren er deze avond geen werkzaamheden op mijn traject, en indien die er wel waren, waren zij in ieder geval niet de oorzaak van mijn vertraging. Daarom ben ik van mening dat ik alsnog recht heb op mijn vergoeding en hoop ik dat u mij kunt helpen! Ik heb toevallig gelezen op dit forum dat ik niet de enige ben met dit probleem bij dezelfde treinreis, en zag dat deze persoon goed geholpen was. Wat moet ik doen om mijn vergoeding alsnog te ontvangen? Alvast bedankt,

Emmeke
icon

Beste antwoord door Marjan NS 21 november 2014, 13:53

Hallo Emmeke,

Kan je mij je NAW gegevens, geboortedatum en claimnummer in een privebericht sturen? Dan zorg ik ervoor dat er nogmaals naar de claim wordt gekeken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. Daar kan je kiezen voor 'Stuur bericht'.

Groet,
Marjan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Emmeke,

Kan je mij je NAW gegevens, geboortedatum en claimnummer in een privebericht sturen? Dan zorg ik ervoor dat er nogmaals naar de claim wordt gekeken. Je kunt mij een privebericht sturen door op mijn naam te klikken. Daar kan je kiezen voor 'Stuur bericht'.

Groet,
Marjan

Reageer