beantwoord

Geld terug bij vertraging afgewezen onterecht.

• 28 November 2014
  • 1 reactie
  • 108 Bekeken

19 oktober heb ik met de ns gereisd zoals elke zondag van Zwolle naar Hoofddorp. Maar deze dag ging er wat mis, Vlak voor weesp boven op de A1 kwam de trein met noodstop tot stilstand. hier hebben we 35 minuten stil gestaan doordat er een instrument van de trein was stuk gegaan en moest gemaakt worden. dit lukte en vervolgde onze reis. zoals vaker heb ik geld terug gevraagd bij vertragingen maar vandaag 28 november krijg ik bericht dat deze afgekeurd is met de reden: dat bij vooraf aangekondigde werkzaamheden geen vergoeding plaatsvind.

Dit is dus onterecht, hoe kan ik mijn gelijk krijgen, en toch mij vergoeding krijgen?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 28 November 2014, 17:22

Hallo rjgrapendaal, welkom op het NS serviceforum! Leuk dat je het gevonden hebt. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum in de trein. Daar komt je topic beter tot zijn recht. Spijtig dat je claim is afgewezen. Voor het indienen van een bezwaar mag je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, claimnummer, telefoonnummer en een duidelijke toelichting over de reis. Dan zal er vervolgens zo spoedig mogelijk een reactie komen op je bezwaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo rjgrapendaal, welkom op het NS serviceforum! Leuk dat je het gevonden hebt. Om de vindbaarheid van je topic te vergroten heb ik het verplaatst naar het subforum in de trein. Daar komt je topic beter tot zijn recht. Spijtig dat je claim is afgewezen. Voor het indienen van een bezwaar mag je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, claimnummer, telefoonnummer en een duidelijke toelichting over de reis. Dan zal er vervolgens zo spoedig mogelijk een reactie komen op je bezwaar.

Reageer