beantwoord

Geld terug bij vertraging Intercity Direct

• 4 juli 2014
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

Afgelopen maand is het meerdere keren per week voorgekomen dat een Intercity Direct niet reed die ik gepland had, met als gevolg een vertraging van minimaal 15 minuten. Volgens de compensatie regeling heb ik daarbij recht op 1/52e deel van de abonnementsprijs (60euro per maand).
Het probleem is dat met het online formulier slechts een reis tegelijk behandeld kan worden. Dit zou betekenen dat ik tientallen losse claims zou moeten indienen a 1,15 euro per stuk, en dus ook de online aanvraag procedure tientallen keren te doorlopen. Is er een manier om de reizen waarbij de intercity direct niet reed samen te voegen en als een complete compensatie aanvraag in te dienen?
icon

Beste antwoord door Herman NS 4 juli 2014, 13:52

Hallo detrein,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je zo vaak extra reistijd hebt. In dit geval is er echter geen andere oplossing dan de claims afzonderlijk in te dienen.

Je topic heb ik verplaatst naar het forum 'in de trein' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

3 reacties

Dit liijkt me meer een vraag voor de Klantenservice NS International
Hallo detrein,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je zo vaak extra reistijd hebt. In dit geval is er echter geen andere oplossing dan de claims afzonderlijk in te dienen.

Je topic heb ik verplaatst naar het forum 'in de trein' om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Hallo Herman NS,

Is er werkelijk waar geen andere oplossing hiervoor, bijvoorbeeld schriftelijk indienen met een specificatie van alle reizen? Het lijkt er anders op dat NS het aanvragen van compensaties sterk wilt ontmoedigen, bijna 20 keer hetzelfde formulier invullen is wel heel erg klantonvriendelijk, buitenom de al opgelopen reisvertraging.

Reageer