beantwoord

geld terug met een jaartrajectabonnement (werk niet meer)

• 10 March 2015
  • 4 reacties
  • 211 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik kan op dit moment geen geld meer terugvragen bij vertragingen.
Bij een Jaartrajectkaart worden namelijk in en uitchecken niet geregistreerd waardoor ik nu geen geld terug meer kan vragen ??

Hoe los ik dit op
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 March 2015, 21:22

Bekijk origineel

4 reacties

Met een papieren formulier kan het vast nog wel. Hou er rekening mee dat uw aanvraag in eerste instantie afgekeurd zal worden wegens het ontbreken van een in- en uitcheck. Ga vervolgens niet met de klantenservice bellen, want de kans is groot dat u iemand aan de lijn krijgt die totaal onbekend is met de Jaartrajectkaart en gaat beweren dat u moet in- en uitchecken, maar meld het hier op het forum zodat u in de niet zo nabije toekomst uw geld gaat terugkrijgen.
Badge +3
Ik heb in het verleden claims voor geld terug bij vertraging met een jaartrajectabonnement ingediend via Mijn NS. Dat ging dan niet via de reishistorie maar via Mijn producten of zo, ik weet het niet meer precies. Maar een papieren formulier werkt ook.
Als ik heb mij nog goed herinneren waren er twee linkjes bij producten van je jaartrajectkaart voor het aanvragen van GTBV, de bovenste deed het niet de onderste wel. Maar dat was al weer een half jaar geleden, mogelijk dat dat ondertussen aangepast is.
Inloggen op Mijn NS, klik op Mijn producten, staat daar geen veld "Geld terug bij vertraging aanvragen"? Werkt voor een OV jaarkaart wel, maar dan alleen voor de heenreis of retour.

Reageer