beantwoord

Geld terug voor extra kosten omreizen en vertraging, ondanks reizen met 3 verschillende vervoerders?

• 11 juni 2014
  • 1 reactie
  • 1257 Bekeken

ik reisde gisteren van Ede-W naar Zutphen, maar ivm 2 storingen (blikseminslag bij Wolfheze en een stroomstoring) ben ik omgereisd via A'Foort en A'Doorn, met Arriva/Connexxion/NS. Dit kostte me meer dan 2x zoveel geld, ik heb een kortingskaart. Hoe kan ik deze kosten van omreizen en vertraging vergoed krijgen? Ik heb dus met 3 verschillende vervoerders gereisd. afzonderlijk kan ik bij NS, Arriva en Connexxion wel een tegemoetkoming ivm vertraging krijgen, maar dit gaat om een omreistraject waardoor ik een halfuur later thuis was.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 11 juni 2014, 18:04

Beste jwerkman,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je gisteren extra reistijd had door de stroomstoring, hierdoor lag het traject bij Wolfheze er inderdaad tijdelijk uit. Ik adviseer je, ondanks dat je met meerdere vervoerders hebt gereisd, toch een claim in te dienen voor Geld Terug Bij Vertraging. Als je dit online via Mijn NS doet, kun je in het opmerkingenveld aangeven dat je met meerdere vervoerders hebt gereisd.

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Beste jwerkman,

Welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat je gisteren extra reistijd had door de stroomstoring, hierdoor lag het traject bij Wolfheze er inderdaad tijdelijk uit. Ik adviseer je, ondanks dat je met meerdere vervoerders hebt gereisd, toch een claim in te dienen voor Geld Terug Bij Vertraging. Als je dit online via Mijn NS doet, kun je in het opmerkingenveld aangeven dat je met meerdere vervoerders hebt gereisd.

Groet,
Stephan

Reageer