beantwoord

geld terug vragen van een niet gebruikte boeking

  • 9 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Ik heb per abuis twee boekingen gedaan van Santpoord Noord naar Kerkrade, een bij het Kruitvat en een bij NS.
Door mentale instabiliteit kan ik niet reizen op zaterdag as.

is het mogelijk de betaling van 2x 12,50 euro terug geboekt krijgen?

ik hoor graag van u,

Peter Gootjes
icon

Beste antwoord door Danny NS 9 augustus 2019, 18:26

Hoi Highrider en welkom bij de NS Community. Hier helpen reizigers elkaar met het beantwoorden van vragen. Jouw vraag kan je het beste richten aan onze klantenservice.

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Hallo Highrider,

Welkom op dit forum. Dit is in de eerste plaats een reiziger helpt reiziger forum. Voor vragen aan NS kan je beter de klantenservice, twitter of Facebook gebruiken.

In het algemeen is het zo dat als je de kaartjes geprint of gedownload hebt, je geen restitutie kan krijgen.
Hoi Highrider en welkom bij de NS Community. Hier helpen reizigers elkaar met het beantwoorden van vragen. Jouw vraag kan je het beste richten aan onze klantenservice.

De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Reputatie 6
In het algemeen is het zo dat als je de kaartjes geprint of gedownload hebt, je geen restitutie kan krijgen.

"In het algemeen" is een wat te vrije omschrijving.
E-tickets welke geopend zijn kunnen nooit gewijzigd of retour genomen worden. Zie de voorwaarden, @Highrider
Reputatie 2

In het algemeen is het zo dat als je de kaartjes geprint of gedownload hebt, je geen restitutie kan krijgen."In het algemeen" is een wat te vrije omschrijving.
E-tickets welke geopend zijn kunnen nooit gewijzigd of retour genomen worden. Zie de voorwaarden, @Highrider


Dat is niet het beleid zoals onlangs door NS zelf op dit forum aangegeven. De beslissingsbevoegdheid ligt bij de Klantenservice en niet bij medereizigers op dit forum.
"In het algemeen" is een wat te vrije omschrijving.
E-tickets welke geopend zijn kunnen nooit gewijzigd of retour genomen worden. Zie de voorwaarden, @Highrider

AbbeyRoad,

Dit is soms wel mogelijk.

Als Highrider twee exact dezelfde verzilverde tickets heeft (zelfde traject, zelfde dag, zelfde voorletters, …) dan is dit waarschijnlijk een fout geweest. Hij/zij kan dan de prijs voor een van de tickets terugkrijgen.

Als één persoon 2 retourtickets Eijsden - Delfzijl heeft voor dezelfde dag, dan mag je er vanuit gaan dat hij/zij geen twee retours op een dag kan maken. 😁

Als Highrider dan uiteindelijk beslist om geen van beide tickets te gebruiken, dan is dit zijn eigen keuze. Maar dat betekent ook dat hij/zij geen restitutie krijgt voor het tweede ticket.

Reageer