beantwoord

Geld terugvragen

• 3 February 2015
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Ik moest gister (2-2-2015) van Apeldoorn naar Utrecht reizen. Ik vertrok om 7:43, toen ik in Amersfoort was werd er bekend dat er een storing op Utrecht centraal was. Ik ben toen op advies van de conducteur met de trein naar hilversum gegaan, maar vanaf daar konden we ook niet naar Utrecht. Toen zijn we weer terug gegaan naar Amersfoort om daar de bus te pakken naar Utrecht. Nu staat er in mijn reishistorie van NS alleen ingecheckt in Apeldoorn om 7:41 en uitgecheckt in Amersfoort om 8:54. Kan ik nu wel gewoon geld terugvragen, want ik was uiteindelijk een uur later op mijn bestemming.
icon

Beste antwoord door Leny NS 3 February 2015, 10:46

Hoi Laurens, welkom op het NS serviceforum. Ik wil je reisgegevens controleren en verder helpen. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en eventueel je IBAN willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'in de trein'.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Hoi Laurens, welkom op het NS serviceforum. Ik wil je reisgegevens controleren en verder helpen. Zou je via een privébericht je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en eventueel je IBAN willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'in de trein'.

Reageer