Geldermalsen half uur stilstaan sprinters flitsen voorbij

• 22 juni 2017
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

We staan nu al een half uur stil op geldermalsen
Zonder reden of uitleg

7 reacties

Dat van die meldcentrales snap ik ook niet, die moeten zich toch bezig houden met de informatievoorziening die ze door anderen aangeleverd krijgen ?
Reputatie 7
Badge +3
@Hanswijchen
Als je cynisch wilt zijn is dat halfuur wachten van gisteren bedoeld om je alvast te laten wennen aan de dagelijkse situatie vanaf december.
Juist om die reden is de informatievoorziening toch weggehaald bij Prorail en weer bij NS gelegd?
En iemand die bij NS belast is met de informatievoorziening hoeft toch geen oplossingen te zoeken, dat is toch zijn werk helemaal niet?
Dus ik begrijp dit antwoord niet helemaal.

Je laatste zin vind ik overigens wel grappig. Ik denk dat veel (weggelopen) reizigers het met je eens zijn.
Ik zou zeggen, doe er dan wat aan als NS zijnde. 😉
Reputatie 6
Wat fijn dat jij aan de buitenlandse reizigers het een en ander hebt uitgelegd. Het is lastig om bij dit soort uitzonderlijke gevallen goede informatie te geven. Vaak is het ook onduidelijk voor het personeel wat er aan de hand is en wat er gaat gebeuren. Dit omdat de meldcentrales ontzettend druk zijn met oplossingen zoeken. Het is niet de bedoeling dat de informatievoorziening er hier bij inschiet, maar dit gebeurt op dit moment helaas wel. Het is geen feestje op het spoor op dit moment.
Info had wat mij betreft kunnen rekenen op begrip het uitblijven ervan leidt tot ...... ondanks dat heb ik namens nederland aan buitenlandse gasten uitgelegd dat het weer de boosdoener was in tegenstelling tot wat consucteurs in de trein omriepen.Dat was eerst we kunnen niemand bereiken en later we worde n van het kastje näar de muur gestuurd. Omleiding utrecht zegt je moet contact opñemen met den bosch en omgekeerd.
Badge +3
Dan zullen die sprinters die wel rijden van/naar Tiel zijn.
Reputatie 6
Er is een blikseminslag waardoor er geen treinen rondom Den Bosch rijden, behalve Den Bosch - Nijmegen. Er wordt op dit moment druk gewerkt aan een oplossing. Wel spijtig dat dit niet helder naar jullie gecommuniceerd wordt. Is er inmiddels al bericht door de intercom gegeven?

Reageer