Geldigheid jongerendagkaart - Ooh, Game On again!

• 3 januari 2021
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Badge +3

Bedankt conducteur, dat je mijn dochter uit de trein zet omdat het 00:05 uur is, en de jongerendagkaart niet meer geldig is. Is een beetje dom pubergedrag (van mijn dochter bedoel ik) dat begrijp ik, maar denk zelf even na voor je een kind zo laat de trein uit zet.

Het begon hier https://twitter.com/DNormaal/status/1345516441987149829

en vervolgens…

Haar ticket is nog geldig tot 4 uur. Heeft zij nu een extra kaartje moeten aanschaffen? Of is ze op een andere manier thuisgekomen? ^SN

En daarna..

Het staat niet duidelijk in de voorwaarden van het kaartje, vandaar waarschijnlijk de verwarring. Maar meestal zijn onze kaartjes geldig tot 04:00 uur. We gaan er vanuit dat dit ook voor haar kaartje geldt. ^EB

Nee, zo komen we er wel uit natuurlijk.

Meestal zijn ze wel geldig tot.. (lees: ALTIJD!) Dus zeker geen ‘dom pubergedrag’?

Verder niet boos of zo, gewoon iets met voorwaarden en zo. En een puber die gelijk heeft :rofl:

2 reacties

@Robert B 

Vind hem erg gevaarlijk hier direct een mening te vormen. 

Dagkaart jongeren is idd gewoon tot 4 uur volgende dag geldig, maar is het vervoersbewijs wel getoond (sorry, batterij is leeg) of is er een geldig identiteitsbewijs laten zien? Het kan ook deze redenen zijn en dat nu de tijd wordt aangevoerd, maar ik ken alle "smoesjes" wel, waarvan een gedeelte de waarheid spreekt. Onze MCLC scant hem als geldig nl rond die tijd.

Reputatie 7
Badge +3

Dat werd een fikse wandeling.

Reageer