beantwoord

Gepruts bij Gouda bij wisselstoring


Ik ben 16:24 vertrokken uit den haag.
Tot twee keer toe valt er nu een trein uit daar ivm wissel storing.
Dit terwijl er al twee sprinters langs zijn geweest.
Zijn jullie retarded bij NS?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 12 augustus 2014, 08:32

Beste Afplussen, welkom op het forum.
Er was gisteren een wisselstoring waardoor veel treinen uitvielen. Een aantal sprinters konden wel blijven rijden. Bij een wisselstoring zijn minder sporen beschikbaar, vandaar dat er ook minder treinen kunnen rijden. Op het forum worden vragen niet altijd snel beantwoord, vandaar dat je vragen over reisinfo misschien beter in de reisplanner kan nakijken of via twitter kan stellen via @NS_online.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Afplussen, welkom op het forum.
Er was gisteren een wisselstoring waardoor veel treinen uitvielen. Een aantal sprinters konden wel blijven rijden. Bij een wisselstoring zijn minder sporen beschikbaar, vandaar dat er ook minder treinen kunnen rijden. Op het forum worden vragen niet altijd snel beantwoord, vandaar dat je vragen over reisinfo misschien beter in de reisplanner kan nakijken of via twitter kan stellen via @NS_online.
Beste Afplussen, welkom op het forum.
Er was gisteren een wisselstoring waardoor veel treinen uitvielen. Een aantal sprinters konden wel blijven rijden. Bij een wisselstoring zijn minder sporen beschikbaar, vandaar dat er ook minder treinen kunnen rijden. Op het forum worden vragen niet altijd snel beantwoord, vandaar dat je vragen over reisinfo misschien beter in de reisplanner kan nakijken of via twitter kan stellen via @NS_online.


Waarom kan een medewerk(st)er van het Webcare team wel binnen de kortste keren op twitter reageren op een vraag, maar kan eenzelfde medewerk(st)er van hetzelfde team dat niet op dit (zogenaamde) Service forum?
Als twitter wel snel bediend kan worden en dit forum niet, kun je net zo goed dit forum afschaffen en iedereen doorverwijzen naar twitter (of facebook).
Omdat op Twitter de hele boze buitenwereld meeleest en een bedrijf imagoschade op kan lopen, terwijl dat op een forum beperkt blijft tot een select gezelschap. De dienstverlening via telefoon en e-mail zal nog een treetje lager op de ladder staan omdat dan niemand meeleest.
Het idee van een forum is dat er vragen, suggesties, opmerkingen kunnen worden opgelost door een community, niet perse door een medewerker van het Webcare Team. Wij bewaken het forum, controleren de content en indien het topic niet kan worden opgepakt door de community of niet volledig is, dan haken wij in. Indien je snel antwoord wil of een zaak hebt dat acuut een oplossing nodig heeft, dan is het NS Serviceforum niet het kanaal om met ons te communiceren. De reactietijd bij de telefonische klantenservice of Twitter is simpelweg sneller.

Reageer