Gevonden: iPad met Belkin hoes

• 12 juli 2014
  • 4 reacties
  • 411 Bekeken

Mijn vrouw reisde woensdag j.l. (9 juli 2014) met de intercity van 09:33 van Weert naar Roermond en zag bij het verlaten van de trein een vergeten iPad. Niet wetend waar ze hem kon afgeven heeft ze de iPad mee naar huis genomen. 's-Avonds heb ik hem direct op de website "loketgevondenvoorwerpen" geplaatst. Het item is te vinden via: http://www.loketgevondenvoorwerpen.nl/bekijk.php/14395
Waar ook de details zijn vermeld. Eerder heb ik getracht het item online te melden bij NS, maar dat lukt niet. Er is uitsluitend een formulier voor verloren / vergeten voorwerpen. Aangezien dan tevens je halve doopceel wordt gelicht leek me dat niet de juiste route.
Aangezien ik niet in gelegenheid was de iPad bij NS af te geven en ik geen reactie kreeg op mijn melding bij loket gevonden voorwerpen, heb ik verder gezocht en stuitte op dit forum. Hopelijk helpt dit om de gedupeerde snel te vinden.
Met vriendelijke groet, Leo A.

4 reacties

Dag Leo, eerlijk van je dat je op deze manier de ervoor wil zorgen dat de Ipad bij de rechtmatige eigenaar terecht komt. NS kan slechts iets betekenen indien het product wordt afgegeven aan één van onze medewerkers. Wij kunnen dan een melding koppelen aan een product. Het forum is ook een goede optie. Ik hoop dat de rechtmatige eigenaar zich meldt. Zo niet, dan zou je het product alsnog kunnen afgeven aan een van onze medewerkers. Groet Ramon
U zou als het op deze manier niet lukt ook nog contact kunnen zoeken met Apple. Die kunnen aan de hand van het serienummer zien bij welke persoon het apparaat is geregistreerd.
Dank voor de reactie van Ramon en Pepe. Helaas heeft de gedupeerde zelf nog niet gereageerd. Extra reden om de iPad bij een servicemedewerker van NS af te geven. Dat is vanmorgen om ongeveer kwart voor twaalf aan de balie van station Roermond gelukt. Hopelijk heeft de gedupeerde zich al wel gemeld bij NS en lukt het hen om de touwtjes aan elkaar te knopen.
Het zoeken van de eigenaar op basis van het serienummer wordt door Apple niet ondersteund i.v.m. privacy. Dat was eerder ook mijn gedachte, maar helaas een dood spoor.
Mvg, Leo
CHAPEAU!!

Reageer