beantwoord

Gevonden: tas Zara met nieuwe kleding

• 3 maart 2017
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Vanmiddag op station Amersfoort in trein richting Deventer gestapt en tas met kledingstukken gevonden. Ben jij de eigenaar? Op mijn eigen station was geen conducteur. Tas gaat maandag naar NS.
icon

Beste antwoord door Gert-Jan G 4 maart 2017, 00:43

Gevonden voorwerpen kun je beter afleveren of enkel laten registreren op de plaats waar ze thuishoren en dat is al bijna 5 jaar de gemeente en niet de politie. Dat verkleint de kans dat ze 'zoekraken' bij het transport tussen politie en gemeente. Veel politiebureaus zullen je ook gewoon doorverwijzen.

In de trein gevonden voorwerpen kun je volgens mij toch het beste bij NS inleveren want diegene die ze verloren heeft zal ze eerder bij NS gaan zoeken dan in de gemeente waar jij uit de trein bent gestapt.
Bekijk origineel

3 reacties

Die kunt u ook bij dichtsbijzijnde politie bureau afgeven of neem anders contact op met de wijkagent. Telefoonnummer 0900-8844
Reputatie 4
Badge
Gevonden voorwerpen kun je beter afleveren of enkel laten registreren op de plaats waar ze thuishoren en dat is al bijna 5 jaar de gemeente en niet de politie. Dat verkleint de kans dat ze 'zoekraken' bij het transport tussen politie en gemeente. Veel politiebureaus zullen je ook gewoon doorverwijzen.

In de trein gevonden voorwerpen kun je volgens mij toch het beste bij NS inleveren want diegene die ze verloren heeft zal ze eerder bij NS gaan zoeken dan in de gemeente waar jij uit de trein bent gestapt.
Correct GJ. Werk zelf bij een gemeente dus weet hoe dat systeem werkt. Kan alleen ook de digitale versie daarvan ook invullen.

Reageer