Skip to main content
beantwoord

gevonden voorwerpen

• April 22, 2025
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Beste Ns community,

Ik heb een vraag, ik ben gisteren (op moment van schrijven, datum 21 april 2025) mijn pasjeshouder verloren in de sprinter van Weert naar Tilburg Uni. Nu zit ik sinds ik hem verloren heb al zitten kijken of hij gevonden is, er staat op de site dat het soms dagen kan duren voordat het product gevonden is of als gevonden word behandeld, maar waarom is dat? En hoe weten ze dan op welke dag iets gevonden is? Is er een soort wachtlijst dat je maar max aan producten op een dag mag laten zien op de site of iets dergelijks? Of duurt het verwerken van een product op de site gewoon heel lang? Ik ben hier benieuwd naar, laat mij het weten.

Mvg Tijn Raats

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Tijn Raats en welkom bij de NS Community,

Zover ik het altijd heb begrepen worden de gevonden voorwerpen meestal dezelfde dag dat ze gevonden zijn verwerkt en in ons systeem gezet. Ik kan helaas niet aangeven hoe lang de verwerking duurt door ons systeem. Het kan uiteraard wel eens voorkomen dat een gevonden voorwerp een tijd later pas wordt verwerkt aangezien het een menselijke handeling betreft.

2 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9403 reacties
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Hallo Tijn Raats en welkom bij de NS Community,

Zover ik het altijd heb begrepen worden de gevonden voorwerpen meestal dezelfde dag dat ze gevonden zijn verwerkt en in ons systeem gezet. Ik kan helaas niet aangeven hoe lang de verwerking duurt door ons systeem. Het kan uiteraard wel eens voorkomen dat een gevonden voorwerp een tijd later pas wordt verwerkt aangezien het een menselijke handeling betreft.

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • April 22, 2025

Bedankt, ik hoop dat de mijne nog boven water komt.