beantwoord

Gevonden voorwerpen in de trein van Amsterdam richting Den Helder (29-1-15)

• 29 januari 2015
  • 2 reacties
  • 636 Bekeken

De mevrouw die vanmiddag tegenover mij zat in de trein heeft een tas met daarin o.a. twee flessen witte wijn onder haar stoel laten staan. Er zat nog iets in de tas, maar wat dat is, dát hoor ik graag van de rechtmatige eigenaar. Herkent u zich in dit bericht?
Meldt u zich dan svp; dan kan ik de tas met inhoud teruggeven (ik reis vier keer per week tussen Heerhugowaard en Zaandam).
icon

Beste antwoord door Herman NS 30 januari 2015, 08:18

Goedemorgen JeannetteH,

Goed dat je dit meldt! Je kunt de gevonden voorwerpen afgeven bij een NS Servicebalie of aan NS personeel. Zij zorgen er vervolgens voor dat de tas naar Centraal Bureau Gevonden Goed wordt gebracht. Als de rechtmatige eigenaar zich meldt kan de tas worden geretourneerd aan de rechtmatige eigenaar.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'in de trein' om het topic beter zichtbaar te maken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen JeannetteH,

Goed dat je dit meldt! Je kunt de gevonden voorwerpen afgeven bij een NS Servicebalie of aan NS personeel. Zij zorgen er vervolgens voor dat de tas naar Centraal Bureau Gevonden Goed wordt gebracht. Als de rechtmatige eigenaar zich meldt kan de tas worden geretourneerd aan de rechtmatige eigenaar.

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum 'in de trein' om het topic beter zichtbaar te maken.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Beste Herman,

In de trein heb ik geen conducteur meer gezien en in de kiosk op het station kreeg ik te horen dat spullen die naar het depot in Utrecht worden gebracht, voor 15 euro terugbezorgd kunnen worden… Zoveel is de tas met inhoud waarschijnlijk waard dus dat loont de moeite dan niet. Vandaar dat ik het op deze manier probeer. 🙂

Met vriendelijke groet,

Jeanette.

Reageer