beantwoord

Gevonden voorwerpen: zwarte Crumpler foto-tas

In de trein van Groningen naar Rotterdam Centraal van 12.15 uur (vertrek) - 14.55 uur (aankomst) ben ik op vrijdag 10 mei j.l. mijn zwarte Crumpler fototas met Panasonic Lumix digitale fotocamera kwijtgeraakt. Heeft iemand 'm toevallig gevonden en ingeleverd op het station van Rotterdam?
icon

Beste antwoord door Thom 12 mei 2019, 22:03

Het is inderdaad wel heel erg zonde van de mooie camera. Alle begrip dat u alles probeert, maar de kans dat de vinder het hier leest, is gering. Ongeveer de helft van de verloren voorwerpen komt terug

Het kan wel nut hebben Klantenservice te bellen of hij op het eindstation, dan wel in Rotterdam is afgegeven. U kunt dat zelf niet vragen, maar Klantenservice kan dat wel. Gevonden en afgegeven voorwerpen blijven daar rond de vijf dagen liggen.
Bekijk origineel

4 reacties

Al het opsporingsformulier voor verloren voorwerpen ingevuld?

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Ja, die had ik direct al ingevuld, maar ik dacht een bericht op dit forum kan ook geen kwaad.
Reputatie 7
Badge +4
Het is inderdaad wel heel erg zonde van de mooie camera. Alle begrip dat u alles probeert, maar de kans dat de vinder het hier leest, is gering. Ongeveer de helft van de verloren voorwerpen komt terug

Het kan wel nut hebben Klantenservice te bellen of hij op het eindstation, dan wel in Rotterdam is afgegeven. U kunt dat zelf niet vragen, maar Klantenservice kan dat wel. Gevonden en afgegeven voorwerpen blijven daar rond de vijf dagen liggen.
Dank voor de tip! Ik ga morgen gelijk bellen.

Reageer