beantwoord

GEZOCHT: Grijze trolley koffer

• 3 december 2019
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Gister, 02-12-2019, ben ik mijn trolley (koffer) vergeten in de trein . Het was de intercity direct van 17:40 vanaf Schiphol naar Breda . Zelf ben ik uitgestapt in Rotterdam. Het is een grijze trolley van het merk SuitSuit. Er is al contact geweest met klantenservice, maar voor de zekerheid probeer ik het ook hier.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 december 2019, 11:18

Goedemorgen Hani01 en welkom bij de NS Community!

Ik begrijp dat je dit inmiddels ook al hebt gemeld bij onze verloren voorwerpen afdeling en wellicht een opsporingsformulier hebt ingevuld. Dat is inderdaad de beste manier om een verloren voorwerp terug te vinden. De kans dat een vinder dit bericht leest is namelijk minimaal. Dat gezegd hebbende begrijp ik dat je ook zo'n kleine kans wilt toevoegen. Hopelijk vind je jouw koffer terug!

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Hani01 en welkom bij de NS Community!

Ik begrijp dat je dit inmiddels ook al hebt gemeld bij onze verloren voorwerpen afdeling en wellicht een opsporingsformulier hebt ingevuld. Dat is inderdaad de beste manier om een verloren voorwerp terug te vinden. De kans dat een vinder dit bericht leest is namelijk minimaal. Dat gezegd hebbende begrijp ik dat je ook zo'n kleine kans wilt toevoegen. Hopelijk vind je jouw koffer terug!

Reageer