Skip to main content

Donderdag 14 september zat ik, samen met mijn vriendin, in de sprinter van 16.35 uur van Utrecht naar Leiden. Mijn vriendin en ik keken vol bewondering naar dhr.Radjen, een zeer dienstverlenend, klantgericht en vrolijke conducteur! 
Wij zeiden tegen elkaar “ Als ieder mens op deze manier aan het werk zou zijn, zo betrokken en positief, wat zou de wereld er dan anders uitzien! 
NS wees zuinig op deze medewerker!

Hallo Reiziger 2 en welkom bij de NS Community,

Ik zal je suggestie om deze waardevolle collega te behouden doorzetten. Bedankt voor dit leuke compliment!

Dinsdagochtend 15 oktober 2024 zat ik in de trein. Het is mijn verjaardag. Ik hoorde een optimistische,vrolijke conducteur een mooie boodschap inspreken voor de reizigers. Ik verliet de trein met een optimistisch en een fijne instelling. Het heeft mij enorm geraakt. En ik wil hem hiervoor bedanken. Het is een mooie verjaardagcadeau. Het was de treinrit van 7.55 uur die naar Utrecht Centraal. Kunt u deze boodschap aan deze gewaardeerde collega doorgeven?  NS, Wees zuinig op deze medewerker. Ze zijn zeldzaam!

Herinnert me aan een 'qoute van de dag' die een conducteur laatst meegaf door de omroep.

"Als je het allemaal even niet meer trekt, moet je duwen."

Het maakt in iedergeval je dag een stuk beter, zeker met 30 minuten vertraging.

Ik zal wederom mijn best doen om het compliment bij de juiste persoon te krijgen. Ik ben wel heel benieuwd naar de boodschap.

Reageer