beantwoord

Goederen trein overdag

• 1 september 2014
  • 5 reacties
  • 821 Bekeken

Afgelopen week stond ik even te wachten op station Schiedam richting Delft. Er kwam een goederentrein langs van de Deutsche Bahn. Het was een enorm lawaai: geraas en hoog gepiep, het deed me zeer aan mijn oren, terwijl ik ongeveer 30% gehoorverlies heb.....ik vond het 'geen fijne reisbeleving' . Vraag kunnen dat soort treinen niet over het HSL traject (minder overlast voor omwonenden) en of in de avond uren rijden ?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 1 september 2014, 17:06

Het antwoord van mijn collega Brian NS is in principe wel goed gegeven, maar voor de klacht zelf wil ik je adviseren om contact op te nemen met ProRail, Aard530. Zij kunnen dit het beste voor je in behandeling nemen en eventueel nog een stuk verder helpen!
Bekijk origineel

5 reacties

Dat heeft mijn vrouw ook met vrachtwagens op de snelweg, die rijden ook altijd zo in de weg :-)

Maar ja hoe krijgen we anders onze goederen in de winkels....
Een goederentrein over de HSL ???
De goederentreinen maken in de avonduren ook lawaai voor omwonenden.
Hallo Aard,

Welkom op het NS serviceforum. Het kan voorkomen dat een goederentrein voor jouw trein rijdt. Prorail probeert deze trein zo in te plannen dat reizigers hier geen last van hebben. Alleen kan het soms echt niet anders en daarom zie je deze treinen ook overdag langskomen. In deze link vind je meer info over goederentreinen.

Ps. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'in de trein'.
Brian, je lijkt wel net zo'n kluns als Eva. Die geeft ook maximaal een antwoord dat aansluit bij een trefwoord, maar dat niet aansluit bij de daadwerkelijke vraag. Misschien eens wat lessen 'begrijpend lezen' volgen?
Het antwoord van mijn collega Brian NS is in principe wel goed gegeven, maar voor de klacht zelf wil ik je adviseren om contact op te nemen met ProRail, Aard530. Zij kunnen dit het beste voor je in behandeling nemen en eventueel nog een stuk verder helpen!

Reageer