beantwoord

Graag contact met management ter ontwikkeling van personeel veiligheids app

• 8 april 2015
  • 8 reacties
  • 738 Bekeken

Ik ben een business developer en heb DE oplossing voor geweld tegen NS personeel. Ik ben ervan overtuigd dat het zeker de moeite waard is om samen met een NS CTO rond de tafel te gaan zitten en deze oplossing voor NL te ontwikkelen en waarschijnlijk wereldwijd verkopen.
Via dit medium verder geen info over oplossing, maar graag iemand die mij in contact kan brengen met NS management.

Alvast hartelijk dank
icon

Beste antwoord door Leny NS 8 april 2015, 15:26

He Hubenegger, welkom op het forum. Alle suggesties zijn welkom. Het forum is een online community en het forum is bedoeld dat we vragen/opmerkingen/suggesties hier met elkaar delen. Maar je mag mij wel een privébericht sturen met je naw- gegevens, telefoonnummer en je e-mailadres. Graag ook in een privébericht je suggestie/oplossing toelichten. Dan stuur ik je suggestie door naar de desbetreffende afdeling. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'in de trein'.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb als kantoormedewerker bij de politie gewerkt en we werden wekelijks gebeld door gekken die een oplossing (speciale cursus) hadden voor zelfverdediging en geweldsgebruik. Ga hier maar niet verder op in!
De snelste manier om enigszins serieus genomen te worden lijkt mij een briefje naar de Laan van Puntenburg. Adres staat op http://www.ns.nl/over-ns/wie-zijn-wij/contact-met-ns/contact-met-ns.
Badge
He Hubenegger, welkom op het forum. Alle suggesties zijn welkom. Het forum is een online community en het forum is bedoeld dat we vragen/opmerkingen/suggesties hier met elkaar delen. Maar je mag mij wel een privébericht sturen met je naw- gegevens, telefoonnummer en je e-mailadres. Graag ook in een privébericht je suggestie/oplossing toelichten. Dan stuur ik je suggestie door naar de desbetreffende afdeling. Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Ik heb je vraag verplaatst naar 'in de trein'.
kan ik met kruitvat treinkaartjes ook met tram of bus reisen.
Reputatie 5
Badge
kan ik met kruitvat treinkaartjes ook met tram of bus reisen.
Wil je voortaan hiervoor een nieuw onderwerp voor aanmaken? Dan blijft de boel overzichtelijk. Alvast bedankt!

Verder is de Kruidvat dagkaart alleen maar geldig in de trein. De regels van de deze actie die haast gelijk zijn met de voorgaande acties kan je hier vinden:
https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes

hartelijk bedankt, zal ik zeker doen
Badge
Ik heb je privébericht ontvangen, Hubenegger. En ik stuur je suggestie door naar de desbetreffende afdeling. Dank!
HEB HET GEVONDEN HIERVOOR MIJN DANK.

Reageer