Grafiti 2019 R-net sprinter Alphen aan den Rijn - Gouda

• Intercity
  • 41 reacties
Kan dit zsm worden verwijderd of trein uit dienst? Niks meer te zien van voor tot achter.

Iedereen een fijn 2019.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het valt sowieso op dat het grafitiprobleem bij NS de laatste tijd weer uit de hand loopt.
Wow, dit is wel echt extreem... 😕 Ik ga er eigenlijk al wel van uit dat dit bekend is en dat het zo snel mogelijk zal worden aangepakt, maar ik kan er zelf uiteraard zeker nog een melding achteraan sturen. Daarvoor heb ik dan echter wel een treinstelnummer nodig. Met een tijdstip van vertrek en het daarbij behorende station kan ik het eventueel ook zelf achterhalen.
Badge
Het is helaas momenteel flink raak met de compleet overgespoten bakken van treinstellen, daardoor zal de afdeling van de graffiti verwijdering het ook erg druk hebben.

Het is en blijft triest dat mensen zo omgaan met de spullen van een ander en de ergste die ik tot nu toe ben tegen gekomen in een DDZ-6 waarvan 4 van de 6 bakken waren voorzien van graffiti van onder tot boven.
Reputatie 3
De vraag is ook welke straffen hier gehanteerd worden. Ik denk dat als zo'n "kunstenaar" gepakt wordt, dat deze helemaal niet de trein die hij zelf heeft ondergespoten schoon moet poetsen. Terwijl dat wel een effectieve straf zou zijn.
Reputatie 5
MJL schreef:

De vraag is ook welke straffen hier gehanteerd worden. Ik denk dat als zo'n "kunstenaar" gepakt wordt, dat deze helemaal niet de trein die hij zelf heeft ondergespoten schoon moet poetsen.

NS zal in dat geval proberen de "schade" (lees schoonmaakkosten) op die persoon te verhalen. Zelf de trein schoonmaken is onbegonnen werk
Reputatie 7
Badge +2
Eind december zijn er nog 2 (zoals gemeld) vermoedelijke graffitispuiters aangehouden. Hopelijk worden de kosten op deze gastjes verhaald.
https://twitter.com/OvDRail_Jeroen/status/1079456388080906241
Reputatie 3
Je zou toch denken dat gastjes van die leeftijd betere dingen te doen hadden. Niks mis met de hele dag binnen zitten en Fortnite spelen toch?
Reputatie 7
Badge +2
Vaak wordt juist gezegd dat gastjes van die leeftijd te veel binnen achter de PC zitten en te weinig buiten zijn 🤣
Reputatie 3
Ik denk dat de ervaring leert dat je ze beter binnen kan houden. Daar is niks te slopen, te vandaliseren, of op te blazen.

Reageer