gratis reizen

• 28 maart 2020
  • 7 reacties
  • 289 Bekeken

Misschien is het wel fijn om deze tijd vrij te mogen reizen aangezien ik naar standplaats moet van me vrachtwagen en week rondrijd in nederland en zaterdag weer terug ga naar huis in den haag en dan 21.50 kwijd zijn voor enkeltje die  toch niet wordt gecontroleerd

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Gratis reizen zou altijd wel fijn zijn :slight_smile:  Maar ook NS is een commercieel bedrijf en heeft het momenteel zwaar. Ze zijn al behoorlijk soepel met teruggave van niet-gebruikte kaartjes.
Dat er amper gecontroleerd wordt heeft natuurlijk niks te maken met de verplichting gewoon een kaartje te kopen.

Reputatie 7
Badge

Misschien vind jij het ook helemaal geen probleem om in deze tijd voor niets te werken?

Reputatie 6
Badge +1

En wie gaan de kosten betalen voor het personeel, de faciliteiten en om de treinen rijdende te houden? Als de trein gratis wordt gaat u er indirect ook voor betalen d.m.v de belasting. 

Kaartjes worden op dit moment minder gecontroleerd dan normaal, maar dat betekent niet dat ze niet meer gecontroleerd worden. Het is überhaupt niet mogelijk om een station met poortjes binnen te komen op een legale manier.

Als u van mening bent dat u toch niet gecontroleerd bent u natuurlijk vrij om geen kaartje te kopen, maar als u een boete krijgt moet u ook niet gaan zeuren. 

Zo ik jullie ook weer een beetje afleiding bezorgd

Reputatie 7
Badge

Voor trollen zijn andere fora heel geschikt, deze niet.

Hallo Pascal1980 en welkom bij de NS Community.

Zoals hierboven al is aangegeven is gratis reizen gewoon geen optie. Bovendien wil ik je erop wijzen dat we proberen om hier een serieuze toon vol te houden. Topics aanmaken om “mensen afleiding te bezorgen” wordt niet op prijs gesteld. 

Reputatie 6
Badge

Voor trollen zijn andere fora heel geschikt, deze niet.

Ik zou eerder zeggen: Als je wilt gaan trollen, kan je beter in de speeltuin spelen!
Zoiets wil je niet naar andere fora wegschuiven.

Reageer