Fietswagons zouden groter moeten zijn ivm het toenemende fietsgebruik in Nederland en de groter wordende behoefte klimaatvriendelijk te reizen. De ruimtes zijn nu te klein en dat heeft tot gevolg dat er conflicten ontstaan tussen reizigers met fiets. Het werkt ontmoedigend.
Ik wil ook dat er meer plek komt voor fietsen, dan hoef ik van tevoren niet zenuwachtig te zijn of ik wel of niet mee kan.
van tevoren aanmelden helpt niet
Ik wil ook dat er meer plek komt voor fietsen, dan hoef ik van tevoren niet zenuwachtig te zijn of ik wel of niet mee kan.
van tevoren aanmelden helpt niet
Aanmelden is al een hele tijd niet meer mogelijk, dat was alleen in de tijd van corona. Met het huidige materiaal zullen er niet meer fietsplekken bijkomen.
Over dat mislukte project aanmelden gesproken. Zouden we de toegezegde evaluatie ooit nog krijgen?
Over dat mislukte project aanmelden gesproken. Zouden we de toegezegde evaluatie ooit nog krijgen?
Óch, inderdaad. Ik zal toch weer eens kijken of ik wat kan vinden voor je!
Edit 17/3: Nog geen informatie, wordt vervolgd.
Edit 27/3: Nog geen informatie, wordt vervolgd.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.