Help, Samsung Galaxy S4 mobiel verloren vanochtend in trein vanaf groningen 06:05 naar Rotterdam.

• 30 september 2014
  • 4 reacties
  • 334 Bekeken

Hallo, ik ben een paar uur geleden mijn samsung galaxy S4 verloren in de trein. Ik ben ingestapt in Groningen en in Gouda overgestapt. Ik denk dat bij het overstappen in Gouda (om 08:36 uur) het toestel in de trein is blijven liggen. Misschien tussen de banken. Of onder de stoel.
In het ergste geval is het toestel in de trein van Gouda naar Den Haag uit mijn tas gestolen.

Al mijn foto's staan erop en mijn adressen. Ik hoop echt dat iemand m vindt want ben helemaal onthand.

Groeten,

Pieter Jan

4 reacties

Reputatie 4
Badge
Aan onderstaande tips heeft u nu niets meer, maar zie het als advies wanneer u de telefoon terugkrijgt of een nieuwe koopt.
Maak regelmatig zelf backups of gebruik een online-adresboek en foto-opslag waardoor dat automatisch gebeurt. Tevens kan het handig zijn om Android apparaat beheer te activeren om een verloren telefoon te traceren.
Beste Pieter-Jan,

Welkom op het NS serviceforum. Je kunt het beste even contact opnemen met de afdeling gevonden voorwerpen. Alle voorwerpen die in treinen of op het station worden gevonden zijn daar bekend. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'in de trein', zodat het beter vindbaar is voor andere forumgebruikers. Hopelijk heb je de telefoon snel terug!
Thnx voor jullie antwoorden. A wonder has happened....nadat ik gisterenavond laat als laatste poging nogmaals 10 keer achterelkaar naar de telefoon heb gebeld werd hij plotseling opgenomen. (hij stond op trilstand). Het toestel heeft 12 uren in de trein in een hoekje van de stoel rechtop tegen de leuning gestaan. Een mevrouw hoorde steeds gebrom en dacht op een bepaald moment wat is dat toch....ze zat er bijna tegenaan......dus morgen ga ik m ophalen. Wat heerlijk dat er nog eerlijke mensen zijn. En ik zal de tips ter harte nemen van mbt. back ups. Thnx
Goed om te lezen dat je telefoon gevonden is Pieter-Jan 😃

Reageer