Het kan dus wel.

• 17 december 2014
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Reputatie 1
Als er iets fout gaat meld ik het hier, dus is het wel net zo eerlijk om ook de goede punten te benoemen.

Gister middag kon door een technisch mankement de IC naar Deventer ICM-4+ICM-4 van 16:34 niet op tijd vertrekken, een van de conducteurs deed netjes een omroep bericht voor de 5 mensen in de trein met excuses en dat er aan een oplossing werd gewerkt. Uiteindelijk nadat de machinist het euvel verholpen had en de tegen trein ondertussen binnen was konden we met een vertraging van 16min vertrekken. Tijdens het wachten werden we nog 2 keer van een update voorzien evenals voor en na ieder station. Tot overmaat van ramp nog een extra stop te Zaandam.

Tot aan Hoorn liep de trein al lekker vol, Na Hoorn was het, mede dankzij de vertraging redelijk druk geworden, iedereen kon nog ruim zitten maar de trein was goed vol, maar ik heb in het stuk tot Hoorn een keer de ene conducteur gezien terwijl de andere in het andere treinstel een rondje deed en tussen Hoorn en Sloterdijk hebben twee conducteurs samen nog een controle rondje gehouden.

Hulde aan de vrouwelijke conducteur die deze trein zo lekker draaiend hield, dit maakt een kwartiertje vertraging toch wel weer goed 😃

1 reactie

Vertragingen zijn nooit leuk. Wat onrust en frustraties enorm kan beperken is op de hoogte worden gehouden van de ontstane situatie. Goed om te lezen dat dit gisteren is gelukt. Ik ga het compliment doorzetten naar de betreffende conductrice, ook zij moet dit even lezen. Je topic is verplaatst naar "In de trein".

Reageer