Hitte

• 7 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 378 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Wat een barbaarse toestanden op adam cs. Niet te geloven dat dit bestaat. De watmste dag en dan al oververhitte reizigers van hot naar her laten rennen, plaatnemen in een oververhitte trein waar de bankjes te heet zijnomop te zitten. 10 conducteurs die niets weten, zelfs boos worden op reizigers,??? Niemand die iets omroept. Deuren dicht deuren open, ander spoor nee toch niet, precies 1 uur later in deze hitte geen enkele trein met airco, na een dag werken wat een afknapper!!

6 reacties

Oorspronkelijke tekst

Van: ****
Aan: NSKlantenservice@ns.nl
CC:
Verzonden: 27.08.19 15:50:34
Onderwerp: Etos in IJhal naast Albert Heijn geen airco
Goedemiddag
De Etos in de IJhal op A'dam CS naast de grote Albert Heijn beneden heeft nog steeds geen werkende airco!!
Al weken/maanden is er een geschil gaande met de stationsmeester van A'dam CS en leidinggevenden van Etos hierover.
Schandalig! Het personeel werkt nu ook vandaag zonder airco, nog steeds!!
Wilt u a u.b. hieraan zo gauw mogelijk, liefst VANDAAG wat aan doen??
Ik ga dit zeker op uw platform zetten en in de nieuwsbladen wanneer er niks verandert/gebeurt dus airco komt!
Bij voorbaat dank.
Op u vertrouwende,
Met vriendelijke groet,
Sabine Schröder

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

Persoonlijke gegevens verwijderd door Moderator
Reputatie 6
Badge
Niet heel handig om je adres hier op een openbaar forum te publiceren.... Zou dat even weghalen; anders weet heel Nederland waar ze de koelte kunnen opzoeken! 🙂
Badge
Ach er zijn zoveel bedrijven waar geen airco is, volgens mij is het nog steeds geen recht in de CAO dat de werkplek een Airco heeft.

Misschien moet u zich ook meteen druk maken over de stratenmakers en mensen die in de bouw werken, ook allemaal zonder airco ...
Reputatie 6
Badge
Oorspronkelijke tekst

Van: ****
Aan: NSKlantenservice@ns.nlCC:
Verzonden: 27.08.19 15:50:34
Onderwerp: Etos in IJhal naast Albert Heijn geen airco
Goedemiddag
De Etos in de IJhal op A'dam CS naast de grote Albert Heijn beneden heeft nog steeds geen werkende airco!!
Al weken/maanden is er een geschil gaande met de stationsmeester van A'dam CS en leidinggevenden van Etos hierover.
Schandalig! Het personeel werkt nu ook vandaag zonder airco, nog steeds!!
Wilt u a u.b. hieraan zo gauw mogelijk, liefst VANDAAG wat aan doen??
Ik ga dit zeker op uw platform zetten en in de nieuwsbladen wanneer er niks verandert/gebeurt dus airco komt!
Bij voorbaat dank.
Op u vertrouwende,
Met vriendelijke groet,
Sabine Schröder

Verder is het nooit slim binnen een arbeidsrelatie een geschil uit te vechten via een openbaar forum. Ook al sta je (misschien) in je gelijk, dit kan gewoon heel vervelend uitpakken.
Reputatie 7
Badge +3
Als er al weken/maanden een geschil gaande is met de stationsmeester van A'dam CS en leidinggevenden van Etos hierover dan ga je dat niet oplossen door het hier op de community te zetten.
Reputatie 5
Badge
Ach er zijn zoveel bedrijven waar geen airco is, volgens mij is het nog steeds geen recht in de CAO dat de werkplek een Airco heeft.

Misschien moet u zich ook meteen druk maken over de stratenmakers en mensen die in de bouw werken, ook allemaal zonder airco ...

Die stratenmakers hebben toch aangepaste werktijden, als het extreem warm is? En bovendien zie ik ze ook in hun blote bast met hesje werken. In een bedrijf kan je dat niet maken.

Verder ga ik met @Momo mee, en adviseer @Sabine Schröder om dit bericht hier weg te halen. Conflicten met werkgevers moet je niet openbaar voeren.

Reageer