beantwoord

Hoe kan ik door middel van aangifte te doen bij de politie een boete terugkrijgen

• 30 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Ik ben 15 augustus bestolen van mijn portemonnee, ik heb toen gevraagd of ik mee kon reizen naar dieren, dat kon en dan zou ik uitstel van betaling krijgen, wat in principe een boete is die ik later weer terug zou krijgen door te bewijzen dat ik aangifte heb gedaan.
Hoe moet dit allemaal.
Hartelijk dank alvast
Marcel Kouwenhoven
icon

Beste antwoord door Sivan NS 2 september 2015, 16:30

Hoi Marcel. Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je bent bestolen. Ik zou inderdaad een kopie van je aangifte sturen naar onze Klantenservice. Dit kan per e-mail of per brief. Ben je tijdens de reis bestolen en was je daardoor je vervoerbewijs kwijt? Indien dit je eerste boete is, is de kans groot dat NS coulant met je verzoek om zal gaan. Zorg wel dat je de acceptgiro betaalt zodra je deze ontvangt.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Gewoon naar het politiebureau gaan en aangifte doen. Soms kan het ook via internet. Wel een beetje vreemd dat je hier pas twee weken later mee komt.
Hoi Marcel. Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je bent bestolen. Ik zou inderdaad een kopie van je aangifte sturen naar onze Klantenservice. Dit kan per e-mail of per brief. Ben je tijdens de reis bestolen en was je daardoor je vervoerbewijs kwijt? Indien dit je eerste boete is, is de kans groot dat NS coulant met je verzoek om zal gaan. Zorg wel dat je de acceptgiro betaalt zodra je deze ontvangt.

Succes!

Reageer