beantwoord

Hoe kom ik in aanmerking voor restitutie nadat ik koos voor een alternatieve reis bij stroomstoring?

• 5 maart 2014
  • 3 reacties
  • 342 Bekeken

Op 20 februari kocht ik een treinkaartje uit de kaartautomaat. Dit betrof een retourticket met korting Utrecht Centraal-Boven-Hardinxveld. Vervolgens bleek dat de trein naar Geldermalsen niet reed vanwege een stroomstoring. Ik koos direct voor een andere reismogelijkheid (QLiner naar Gorinchem) en maakte hierbij gebruik van mijn OV-chipkaart. Ook voor de terugreis besloot ik te reizen met OV-chipkaart. Beide gemaakte en betaalde reizen zijn dus aantoonbaar via mijn OV-chipkaart reisoverzicht. Hoe kom ik in aanmerking voor restitutie van het gehele aankoopbedrag van het niet gebruikte treinkaartje? Hartelijke groet.
icon

Beste antwoord door Leny NS 5 maart 2014, 11:04

Beste reiziger,

Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘in de trein’. Ik snap je punt. Je mag je verzoek schriftelijk bij ons indienen. Graag kort toelichten wat je verzoek is, originele treinkaartje meesturen + je rekeningnummer.

Vriendelijke groet,

Leny

Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Beste reiziger,

Welkom op het forum. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic ‘in de trein’. Ik snap je punt. Je mag je verzoek schriftelijk bij ons indienen. Graag kort toelichten wat je verzoek is, originele treinkaartje meesturen + je rekeningnummer.

Vriendelijke groet,

Leny
Even ter aanvulling:
Op deze pagina kun je het postadres vinden van de Klantenservice
Hartelijk dank voor jullie reacties!

Reageer