beantwoord

hoe kom ik thuis

• 19 januari 2020
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Goedenavond,

ik heb de trein van 20:06 gepakt van Etten-Leur naar Grou- jirnsum,

nou was er een aanrijding en zit ik nu in de Arriva trein om uiteindelijk aan te komen in Zwolle en mis ik mijn aansluiting,

hoe kom ik nu thuis?

groet Iede Koffeman

icon

Beste antwoord door Momo 19 januari 2020, 22:52

Bel de klantenservice (030 751 51 55), kijk of er NS personeel te vinden is op station Zwolle of gebruik op dat station de info knop op de servicezuil om contact met de klantenservice te zoeken. Eén van deze opties en men gaat kijken hoe je alsnog thuiskomt, bv met een taxi. Maar ga NIET zelf een taxi regelen want die kosten worden dan niet vergoed, zoals hier boven al gezegd.

In welke trein en waar ben je nu? Ik zie even niet welke Arriva trein je zou kunnen hebben tussen Etten-Leur en Zwolle.  En hoe lang duurt het nog voor je in Zwolle bent? De laatste trein van Zwolle naar Grou-Jirnsum gaat om 23:48.  

Een taxi regelen door NS kan wat tijd in beslag nemen, dus als je belt terwijl je nog in de trein bent kunnen ze alvast aan de gang ipv dat men pas begint wanneer je in Zwolle aangekomen bent.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Ns  mensen aanspreken die moeten dan een taxi regelen.

NIET ZELF REGELEN WANT DAN KRIJG NIET GELD TERUG.

Reputatie 7
Badge +3

Bel de klantenservice (030 751 51 55), kijk of er NS personeel te vinden is op station Zwolle of gebruik op dat station de info knop op de servicezuil om contact met de klantenservice te zoeken. Eén van deze opties en men gaat kijken hoe je alsnog thuiskomt, bv met een taxi. Maar ga NIET zelf een taxi regelen want die kosten worden dan niet vergoed, zoals hier boven al gezegd.

In welke trein en waar ben je nu? Ik zie even niet welke Arriva trein je zou kunnen hebben tussen Etten-Leur en Zwolle.  En hoe lang duurt het nog voor je in Zwolle bent? De laatste trein van Zwolle naar Grou-Jirnsum gaat om 23:48.  

Een taxi regelen door NS kan wat tijd in beslag nemen, dus als je belt terwijl je nog in de trein bent kunnen ze alvast aan de gang ipv dat men pas begint wanneer je in Zwolle aangekomen bent.

Goedemorgen ledekoffeman. Welkom bij de NS Community.

Ben je uiteindelijk nog thuis gekomen? Zoals Momo aangeeft kan je altijd bij oNS terecht voor vervoer naar huis als de laatste aansluiting niet gehaald kan worden. Het personeel op het station zal je hier mee helpen. Indien je op eigen initiatief vervangend vervoer regelt zal een tegemoetkoming van de kosten hiervoor lastig worden.

Reageer