beantwoord

Hoe krijg ik mijn verloren bagage terug?

  • 18 april 2015
  • 1 reactie
  • 326 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Gisteravond ben ik m'n koffer verloren in de trein (Intercity Rotterdam-Vlissingen, om 22:31 in Goes uitgestapt). Daarna gelijk naar gevonden voorwerpen gebeld, maar er was nog niks gevonden en er werd mij geadviseerd om vandaag terug te bellen. Nu wordt doodleuk de klantenservice dichtgegooid vanwege onderhoud. Er is geen enkele mogelijkheid voor mij om dit weekend nog te weten te komen of mijn koffer gevonden is en waar ik deze kan ophalen.

Nu wordt me geadviseerd om maandag terug te bellen, maar dan zit ik al lang weer aan de andere kant van het land. Dus dan moet ik: tientallen euros aan aan verzendkosten betalen, óf een hele dag heen en weer reizen? Het zou ontzettend fijn zijn als jullie met een oplossing/compensatie komen. De medewerkers van de telefonische klantenservice hadden duidelijk geen idee hoe onhandig en vervelend dit is. Dit is al de zoveelste keer dat ik me niet gehoord/niet serieus genomen voel door de NS. Ik vind dat ik best een beetje extra moeite van jullie mag verwachten op het moment dat de klantenservice voor gevonden voorwerpen opeens onbereikbaar is. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkel station/conducteur/informatie punt bereikbaar is om te kijken of er tussen Goes en Vlissingen gisteravond een koffer is gevonden.

Alvast bedankt.

Groet,

Eva
icon

Beste antwoord door Janou NS 20 april 2015, 09:39

Gisteravond ben ik m'n koffer verloren in de trein (Intercity Rotterdam-Vlissingen, om 22:31 in Goes uitgestapt). Daarna gelijk naar gevonden voorwerpen gebeld, maar er was nog niks gevonden en er werd mij geadviseerd om vandaag terug te bellen. Nu wordt doodleuk de klantenservice dichtgegooid vanwege onderhoud. Er is geen enkele mogelijkheid voor mij om dit weekend nog te weten te komen of mijn koffer gevonden is en waar ik deze kan ophalen.

Nu wordt me geadviseerd om maandag terug te bellen, maar dan zit ik al lang weer aan de andere kant van het land. Dus dan moet ik: tientallen euros aan aan verzendkosten betalen, óf een hele dag heen en weer reizen? Het zou ontzettend fijn zijn als jullie met een oplossing/compensatie komen. De medewerkers van de telefonische klantenservice hadden duidelijk geen idee hoe onhandig en vervelend dit is. Dit is al de zoveelste keer dat ik me niet gehoord/niet serieus genomen voel door de NS. Ik vind dat ik best een beetje extra moeite van jullie mag verwachten op het moment dat de klantenservice voor gevonden voorwerpen opeens onbereikbaar is. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkel station/conducteur/informatie punt bereikbaar is om te kijken of er tussen Goes en Vlissingen gisteravond een koffer is gevonden.

Alvast bedankt.

Groet,

Eva


Goedemorgen Eva, wat ontzettend vervelend dat je je spullen bent vergeten in de trein en ik snap dat je dit zsm terug wilt. Echter gaat dit dus zoals je eerder genoemd hebt via de afdeling gevonden voorwerpen want ik kan het niet voor je achterhalen waar je spullen momenteel zijn. Hopelijk kunnen zij jou via deze afdeling een oplossing bieden.
Bekijk origineel

1 reactie

Gisteravond ben ik m'n koffer verloren in de trein (Intercity Rotterdam-Vlissingen, om 22:31 in Goes uitgestapt). Daarna gelijk naar gevonden voorwerpen gebeld, maar er was nog niks gevonden en er werd mij geadviseerd om vandaag terug te bellen. Nu wordt doodleuk de klantenservice dichtgegooid vanwege onderhoud. Er is geen enkele mogelijkheid voor mij om dit weekend nog te weten te komen of mijn koffer gevonden is en waar ik deze kan ophalen.

Nu wordt me geadviseerd om maandag terug te bellen, maar dan zit ik al lang weer aan de andere kant van het land. Dus dan moet ik: tientallen euros aan aan verzendkosten betalen, óf een hele dag heen en weer reizen? Het zou ontzettend fijn zijn als jullie met een oplossing/compensatie komen. De medewerkers van de telefonische klantenservice hadden duidelijk geen idee hoe onhandig en vervelend dit is. Dit is al de zoveelste keer dat ik me niet gehoord/niet serieus genomen voel door de NS. Ik vind dat ik best een beetje extra moeite van jullie mag verwachten op het moment dat de klantenservice voor gevonden voorwerpen opeens onbereikbaar is. Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkel station/conducteur/informatie punt bereikbaar is om te kijken of er tussen Goes en Vlissingen gisteravond een koffer is gevonden.

Alvast bedankt.

Groet,

Eva


Goedemorgen Eva, wat ontzettend vervelend dat je je spullen bent vergeten in de trein en ik snap dat je dit zsm terug wilt. Echter gaat dit dus zoals je eerder genoemd hebt via de afdeling gevonden voorwerpen want ik kan het niet voor je achterhalen waar je spullen momenteel zijn. Hopelijk kunnen zij jou via deze afdeling een oplossing bieden.

Reageer