beantwoord

Hoe lang kan het duren voordat verloren koffer wordt afgeleverd?

• 28 september 2015
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Ik ben mijn koffer vergeten in de trein. Dit is vaker gebeurd en meestal gaf de NS gevonden voorwerpen afdeling na een uur de melding dat hij gevonden was door een conducteur en was afgegeven bij een centraal punt waar ik hem kon ophalen. Nu is het drie dagen later en hij is nog steeds niet gevonden. Duurt het wel vaker zo lang? En hoe lang voordat ik er vanuit moet gaan dat hij niet meer wordt gevonden? Ik bel elke dag ongeveer 3 keer
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 28 september 2015, 19:01

Welkom op het NS Serviceforum Goudvis. Alleen de afdeling 'gevonden en verloren' kan dit voor je nagaan. Zij zijn de aangewezen personen binnen NS om dit (eventueel) voor je te regelen. Ik neem ook aan dat je een zoekopdracht hebt uitstaan; bij een vondst zul je uiteraard zo snel mogelijk gebeld worden.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum Goudvis. Alleen de afdeling 'gevonden en verloren' kan dit voor je nagaan. Zij zijn de aangewezen personen binnen NS om dit (eventueel) voor je te regelen. Ik neem ook aan dat je een zoekopdracht hebt uitstaan; bij een vondst zul je uiteraard zo snel mogelijk gebeld worden.

Reageer