beantwoord

Hoe moet ik reizen van station Enschede naar station Leiden?

• 26 maart 2019
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Aanstaande donderdag moet ik vanuit Enschede naar leiden, maar ik zie dat er werkzaamheden zijn.
wat ik mis is een duidelijk reisadvies.
ik moet om kwart voor 11 donderdag op leiden centraal zijn.
icon

Beste antwoord door mweiss 26 maart 2019, 21:06

Advies van de NS Reisplanner (Android App).
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5

Advies van de NS Reisplanner (Android App).
Beste Edward-Reiziger, welkom bij onze Community!

Allereerst wil ik je vragen om mij even een privé bericht te sturen, ik wil graag je naam even veranderen. Álleen moderators in dienst van de NS, hebben 'NS' achter hun naam staan. Zo is duidelijk wie de moderators zijn en wie niet. Je kunt mij een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en daarna op 'Stuur bericht'. Uiteraard mag je me direct even vertellen wat je nieuwe naam mag zijn! :)

Wat betreft het reizen zie ik dat mweiss met een mooie suggestie is gekomen, kun je hier wat mee?
Reputatie 7
Badge +3
De treinen die door de reisplanner worden gegeven zijn treinen die gepland zijn om te rijden. Treinen die normaal rijden maar door de werkzaamheden zijn komen te vervallen worden niet weergegeven in de reisplanner. Je kunt dus de reisplanner aanhouden.

Mocht het zo zijn dat je echt op tijd moet, bv voor een belangrijke afspraak, is het misschien wel raadzaam een eerdere trein te nemen. Omdat er veel treinen vervallen zijn is het in de nog wel rijdende treinen veel drukker dan normaal en dat levert ook regelmatig vertraging op.
Emma, ik zie maar 1 reactie, die van momo , maar jij hebt het over mweiss, waar kan ik dat antwoord vinden,
Reputatie 5
Misschien kun je het plaatje niet zien?

De reisplanner geeft aan:

8:16 Vertrek Enschede, IC richting Schiphol
10:15 Aankomst Amsterdam Zuid, overstap op zelfde perron, IC richting Den Haag Centraal vertrek 10:19
10:43 Aankomst Leiden Centraal

Zoals Momo aangeeft is de aangepaste dienstregeling al in de reisplanner verwerkt.

Reageer