beantwoord

Hoedje verloren

• 14 mei 2019
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

8 mei 2018 heb ik mijn hoedje in de trein achtergelaten. Heel jammer, want dit was een erfenis. Ik hoop dat op deze manier het hoedje weer bij mij terug kan komen...

Het was de trein van Tilburg richting Roosendaal van 9:58u of de intercity direct van Breda richting Amsterdam van 10:15u.

icon

Beste antwoord door Thom 14 mei 2019, 13:40

Gevonden voorwerpen, is de plaats waar u het even moet aangeven. Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. Daarna gaat het naar het centrale magazijn. U kunt eventueel, gezien de emotionele waarde, bellen naar Klantenservice en wie weet kunnen ze daar kijken of het is afgegeven, .

De kans dat de vinder van uw hoedje dit leest, is helaas erg gering.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Gevonden voorwerpen, is de plaats waar u het even moet aangeven. Uw verloren voorwerp wordt afgegeven op het eindstation en blijft daar ongeveer vijf dagen liggen. Daarna gaat het naar het centrale magazijn. U kunt eventueel, gezien de emotionele waarde, bellen naar Klantenservice en wie weet kunnen ze daar kijken of het is afgegeven, .

De kans dat de vinder van uw hoedje dit leest, is helaas erg gering.
Beste saskiavanbrenk en welkom bij de NS Community.

Wat ontzettend naar dat je je hoedje in de trein hebt laten liggen. Thom geeft precies aan wat je het beste kunt doen. Ik ga voor je duimen dat je hoedje gevonden is/wordt.
Dank je Thom en Rizana, ik heb een opsporingsverzoek aangemaakt (meteen die dag al). Nog geen goed nieuws tot nu 😞
Het kan nog steeds! Indien je eventueel gebruik maakt van Twitter of Facebook zou je ons via één van die kanalen ook even een berichtje kunnen sturen met je opsporingsnummer. Dan kunnen collega's van de afdeling Gevonden/Verloren Goed gelijk kijken of er misschien al een match is🙂

Reageer