HSL wanneer niet defect of vertraagd?

De NS heeft besloten om fabrikant x de deur te wijzen in verband met de storings gevoeligheid van de Italiaanse locomotief. Bombardier een serie traxx nieuwe locomotieven is hiervoor de vervanging. Een locomotief die niet veel harder gaat dan 160 km per uur en meerdere malen per week niet rijdt in verband met een storing! Het valt mij op dat deze storing zich voornamelijk voordoen in de ochtend en in de middag begin en eind van de week. Het kost mij vandaag 2 uur extra reistijd en kom dus met veel stress op een bruiloft. Ik wil graag weten welke acties er nu lopen om dit type locomotief stabiel te krijgen. Het kan niet zo zijn dat ik als reiziger onderdeel ben van een hele grote trail and error methode!
Verneem graag hoe en wat? Wil niet een campagne starten waar ik alle vormen van socialmedia moet gaan aanboren!

2 reacties

Stress heeft met JOUW EIGEN persoonlijkheid te maken en niet met NS.
Stress word veroorzaakt doordat ik niet op tijd kom en ruim van te voren vertrek! Dus dwarsligger als je reageert reageer onderbouwt en zoek eerst uit wat veroorzakers van stress zijn! In dit geval veelvuldig een vertraagde trein zoals dat nu wederom het geval is bij de alternatieve route!

Reageer