beantwoord

IC Zwolle - Roosendaal

Reputatie 3
Waarom rijdt de IC Zwolle -Roosendaal vandaag maar tot Nijmegen? Daarbij vertoont de trein zijn oude ritme als stoptrein tussen Arnhem en Nijmegen? Vanwege de 4Daagse in Nijmegen? De NS site e.d. afgezocht, maar kan er geen info over vinden. Dit is k*t, aangezien ik mij gigantisch gehaast heb om deze trein te halen en dan alsnog weer te laat ga komen.

Was gisteren al zo chagerijnig doordat ik zag dat ik de 1ste week van Augustus min 2 uur enkele reis ga doen ipv 1 uur vanwege werkzaamheden bij Eindhoven. En dan ben ik nog niet op eind lokatie......
icon

Beste antwoord door Thomas NS 21 juli 2017, 15:38

Ik begrijp uit dit topic en ook het topic van Piet dat er veel onvrede heerst over deze informatieverschaffing, het gebrek hieraan helaas. Ik zal de de websitebeheerders (en de verantwoordelijken voor de meldingen over storingen en werkzaamheden) het topic laten doornemen, om te illustreren dat, in de huidige situaties waar wij alle afwijkingen (klein en groot) willen verwerken in de reisplanner, hier een eenvoudige melding op het traject gepast en gewenst was. Bedankt Elsie voor het aankaarten hiervan.
Bekijk origineel

38 reacties

Reputatie 3
Maw wanneer overnachten in Eindhoven, wanneer thuiswerken etc.
Reputatie 7
Badge +3
@Elsie
De planner is al wel bijgewerkt voor zaterdag 5 augustus. Daar kun je zien hoe lang het via Boxtel met de bus duurt.
Reputatie 3
Voor mij lijkt uitstappen in Strijp-S het makkelijkste, moet ik daarna wel 2 km naar mijn werk lopen omdat er geen bus rijd. Maar oke, het is sneller dan met de bus naar Eindhoven CS en dan de bus nemen.
Reputatie 7
Badge +3
2 km van Strijp-S naar de HTC? Wel ik denk dat dat meer dan een uur lopen is.
Reputatie 3
Eeehh Tamzin ik moet naar HTC, ik weet niet waar Temlin precies naar toe moet.
Reputatie 7
Badge +3
O, sorry reactie op de verkeerde persoon.
Reputatie 3
Maakt niet uit, tenminste voor mij ?
Reputatie 3
Eeehh Tamzin ik moet naar HTC, ik weet niet waar Temlin precies naar toe moet.

CZE 😛 is nog wel te doen dan.
Reputatie 3
Waar staat CZE ook al weer voor? Campus nog wat? ?
Reputatie 3
Aah wacht Catharina Ziekenhuis?
Reputatie 7
vgm was dat het Catharina Ziekenhuis Eindhoven haha 😉
Reputatie 3
Aah wacht Catharina Ziekenhuis?

Haha exact 😃
Reputatie 3
Jahoeeee! ?

Reageer