ICDefect, als er een trein storing heeft stoppen we maar gelijk met alles

• 1 februari 2017
  • 9 reacties
  • 236 Bekeken

Als er een icdirect van rotterdam naar amsterdam een probleem heeft wordt je van amsterdam naar rotterdam uit de trein gezet... breda doen we dan ineens niet meer aan??? Gisteren werdenwij eruit gezet en moesten met de intercity diebij dordrecht vast liep vanwege een wissel defect terwijl op het hsl spoor gewoon kon worden gereden, wat een onkunde... Flexibilteit en afwisselende trajecten wordt druk over vergaderd maar in de praktijk laat ns de klant gewoon stikken, top.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Veiligheidsprotocollen, dat is tegenwoordig het toverwoord om het treinverkeer te pas en te onpas stil te leggen. En verder komt het personeel bij NS tegenwoordig op 1, 2 en 3, daarna komt de winstdoelstelling en pas op de laatste plaats de reiziger.
Reputatie 6
Badge
Mag je onder personeel ook de groene hes meneertjes op grote stations meerekenen?
Reputatie 7
Badge +3
Ik ken alleen maar gele hes meneertjes. Waar zijn die groene voor?
Reputatie 6
Badge
Die staan soms bij de poortjes op de grote stations.
Reputatie 7
Groen hesje is voor een algemeen leider gereserveerd. Al de rest heeft een geel hesje.
Reputatie 6
Badge
Of ik haal groen en geel door elkaar, of ik heb nog nooit gele hesjes gezien. Zeggen jullie het maar.
Groen hesje is voor een algemeen leider gereserveerd. Al de rest heeft een geel hesje. Algemeen leider??
Badge +3
Meer over de algemeen leider:

Bron: https://www.prorail.nl/reizigers/veiligheid/veilig-treinverkeer
Bedankt!!!

Reageer